09:18|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1399 - 10:13
کد خبر: 15445
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خبر داد:

پرداخت ۵۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف آذربایجان‌غربی

امسال ۵۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف استان که همکار در طرح‌های مدیریت مصرف برق در تابستان بودند پرداخت شد.
پرداخت ۵۴ میلیارد ریال پاداش به مشترکان کم مصرف آذربایجان‌غربی

اکبر حسن بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: با همکاری مشترکان کم مصرف امسال ۱۶۸ مگاوات در راستای انجام اقدامات مدیریت مصرف و کاهش پیک در تابستان امسال صرفه‌جویی شد که میزان پاداش تعلق یافته به آن‌ها در صورتحساب‌شان اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بیش از ۹ هزار مشترک در طرح مدیریت مصرف امسال با شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی همکاری داشتند که از این تعداد ۶ هزار و ۹۵ مورد مشمول پاداش شدند.

او با بیان اینکه مشترکان حوزه کشاورزی با چهار هزار و ۷۶۶ مورد بیشترین تعداد مشترکان را داراست ادامه داد: با همکاری مطلوب کشاورزان با طرح کاهش پیک بار خوشبختانه امسال مشترکان این حوزه با خاموشی چهار ساعته پمپ‌های خود در ساعت اوج بار با این اداره همکاری داشتند.

حسن بگلو اظهار داشت: از مجموع کل مشترکان همکار در طرح مدیریت مصرف، امسال ۹۴۳ مشترک با تعرفه صنعتی، ۲۰۷ مشترک با تعرفه عمومی، ۱۲۲ مشترک با تعرفه سایر مصارف، ۳۳ مشترک دارای جایگاه سی ان جی و ۲۴ مشترک با فعالیت‌های تولیدی و خدماتی دارای مولد خود مشمول پاداش‌های مصوب وزارت نیرو درآذربایجان‌غربی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی گفت: در تابستان امسال مصرف انرژی برق مشترکین صنعتی نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲ درصد رشد همراه بود، اما همکاری مناسب مشترکین صنعتی و کشاورزی نه تنها باعث اختلال در تولید نشد، بلکه با برنامه‌ریزی منظم و اطلاع‌رسانی مدیریت بار به مشترکین عمده شرکت، شاهد رشد تولید و گذر موفق از پیک بار تابستان بودیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید