16:20|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1399 - 11:19
کد خبر: 15439
یادداشت:

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها در ارومیه

با توجه به اوج گیری ویروس کرونا در ارومیه، نانوایی ها از جمله مکان هایی هستند که باعث تشدید انتقال ویروس می‌شوند.
ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه با گذشت 9 ماه از شیوع ویروس کرونا در ارومیه باز هم افرادی هستند که با نادیده گرفتن این ویروس موجب تشدید این ویروس می‌شوند.
نان جز اقلام جدانشدنی از سفره مردم است و معمولا مردم برای تهیه نان هر روز به واحدهای نانوایی مراجعه می کنند. از زمان شیوع کرونا تاکنون اغلب نانوایی های ارومیه سعی کرده اند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع هرچه بیشتر این بیماری منحوس جلوگیری کنند، اما به تدریج برخی از مردم و صاحبان واحدهای نانوایی کمی بی توجهی در رعایت پروتکل ها در پیش گرفته اند و موجب اعتراض مردمی هستند که به طور جدی مسایل بهداشتی را رعایت می کنند.
هر روز صبح با گذر از مقابل نانوایی های شهر با ازدحام جمعیتی از مردم مواجه هستیم که متاسفانه رعایت فاصله اجتماعی در میان آنها واژه کاملا غریبی هست و این امر سوژه ای در دست کرونا برای انتقال سریع تر می‌باشد.
در واقع می‌توان گفت برخی از مشتریان علیرغم اینکه ماسک می زنند، به هیچ وجه فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و متاسفانه با سهل انگاری در رعایت فاصله اجتماعی همه رشته های رعایت شده پروتکل های بهداشتی را پنبه می کنند.
برای جلوگیری از کرونا ویروس باید از هر گونه تماس های بی مورد اشیاء مشترک نظیر برس نان پرهیز شود از نانوایان هم انتظار می‌رود پروتکل های بهداشتی را حتی در موقع تحویل نان به دست مشتری رعایت کنند.
در پایان انتظار می‌رود مسئولین رسیدگی های لازم را جهت این موضوع به عمل آورند و از مردم خواهشمندیم حتما فاصله اجتماعی را رعایت کنند و از دادن پول به جای استفاده از کارت بانکی برای خرید نان پرهیز کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید