19:21|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آذر 1399 - 09:30
کد خبر: 15402
یادداشت:

آزاد راهی ناقص ولی پر هزینه! / افزایش عوارض پل میانگذر ارومیه

عوارضی جاده ارومیه - تبریز از مسیر دریاچه ارومیه به مشکلی اساسی برای همه مسافران این مسیر تبدیل شده و باعث گلایه مندی آنان از این مسئله شده است.
آزاد راهی ناقص ولی پر هزینه! / افزایش عوارض پل میانگذر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، جاده شهید کلانتری ارومیه یکی از اصلی‌ترین مسیرهای مواصلاتی بین آذربایجان‌غربی و آذربایجان ‌شرقی است که اخیرا افزایش قیمت عوارضی در آن، باعث نارضایتی و گلایه مندی افرادی شده که از آنجا تردد می‌کنند.

با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که در جهت تردد اعمال شد، شمار آمد و رفت از پل میانگذر ارومیه کاهش شدیدی یافته است و طبق این مسئله شاهد افزایش قیمت عوارضی هستیم و این افزایش قیمت باعث شکایت اکثریت مردم شده است.

اخیرا شاهد آسیب دیدگی بخشی از پل میانگذر دریاچه ارومیه در سایه توجه نشدن به نگهداری از آن هستیم، حال سوالی که پیش می‌آید این است که عوارضی و افزایش قیمتی که در آن اعمال شده، صرف چه می‌شود؟

دست اندازها و سرعت گیرهای مسیر منتهی به روستاهای اطراف، آسفالت اسفناک روستای گمیچی و جاده کم عرض روستای سرای و نداشتن روکش مناسب از دیگر معایب این آزاد راه است.

دریافت عوارض مستلزم ارائه خدمات رفاهی و آسایشی به عموم است. متاسفانه به صراحت می‌توان گفت با وجود درآمد بالای کسب شده از طریق این عوارضی ولی خدمات چندانی در مسیر این آزادراه ارائه نمی‌شود.

دریافت عوارضی از وسایل نقلیه در روی پل دریاچه ارومیه، ماه‌هاست که مورد انتقاد مردم ارومیه بوده ولی همچنان این عوارضی که یکی از بیشترین میزان‌های دریافتی در کشور است، از همه خودروها اخذ می‌شود.

در پایان انتظاری که از مسئولین و نهاد های ذیربط می‌شود این است که نظارت و رسیدگی های لازم در جهت حل این مشکل به عمل آورند و در مقابل اخذ قیمت عوارضی، بهبود وضعیت آسفالت از مهم ترین انتظارات عموم در این باره می‌باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید