03:13|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1399 - 10:04
کد خبر: 15396

تهیه دستگاه جدید لایه‌بردار و روشن کننده پوست در کلینیک تخصصی ماه رویان ارومیه

در راستای رضایت مشتریان از مرکز تخصصی خدمات پوستی کلینیک ماه رویان دستگاه جدید التراسونیک 2020 با کیفیت منحصر به فرد و برخورداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای روشن شدن پوست و لایه بردار قوی پوست مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است. ​​​​​​​
تهیه دستگاه جدید لایه‌بردار و روشن کننده پوست در کلینیک تخصصی ماه رویان ارومیه

سرویس سلامت باریش‌نیوز، لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای زائد بدن تبدیل شده است که در سال‌های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است.

یکی از مراکز معتبر لیزر موهای زائد در ارومیه کلینیک تخصصی ماه رویان است که با استفاده از دستگاه‌های مدرن در زمینه رفع موهای زائد و خدمات پوستی به متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

این مرکز در جهت افزایش خدمات به همشهریان با 3 دستگاه الکس برای پوست‌های  روشن، دایود برای پوست‌های معمولی و پلاتنیوم برای پوست‌های حساس و تیره خدمات در خدمت مشتریان عزیز می‌باشد.

در راستای رضایت مشتریان از مرکز تخصصی خدمات پوستی کلینیک ماه رویان دستگاه جدید التراسونیک 2020 با کیفیت منحصر به فرد و برخورداری از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای روشن شدن پوست و لایه بردار قوی پوست مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

تهیه پک‌های بهداشتی به صورت انفرادی و ایجاد تایم‌های اختصاصی از دیگر اقدامات مرکز تخصصی کلینیک ماه رویان ارومیه برای افزایش جلب رضایت مشتریان و رضایت خاطر آنان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع بیماری کرونا به شمار می‌رود.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید