02:21|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1399 - 12:58
کد خبر: 15370
یادداشت:

شکایت کاربران از اختلال اینترنت/ افت سرعت بسته های اینترنت

درحالی که بنا به توصیه مسئولان وزارت بهداشت، مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا در خانه حضور دارند، ولی متاسفانه مدتی است که سرعت بسیار پایین اینترنت و حتی قطعی آن در برخی مواقع باعث انتقاد شدید کاربران فضای مجازی شده است.
شکایت کاربران از اختلال اینترنت/ افت سرعت بسته های اینترنت

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی و استفاده بیشتر کاربران از بستر شبکه های اجتماعی برای رفع و رجوع امور روزمره خود مدتی است که با افت سرعت اینترنت و حتی قطعی اینترنت در برخی از ساعات شبانه روز را در سطح استان شاهد هستیم، سرعتی که پیش از ورود کرونا هم تا حدی کاهش پیدا کرده بود.
حالا با تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، برخی از اداره ها و کسب و کارهای خرد و کلان،مردم زمان بیشتری را در خانه هستند و کارهایشان را به وسیله ابزاری اینترنتی انجام می دهند.
کارهایی از قبیل کلاس های مجازی مدارس و دانشگاه ها تا برگزاری جلسات بصورت ویدیو کنفرانس، که همراه با پویش در خانه بمانیم به کمک پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آمده است.
از طرفی هم به منظور ترغیب بیشتر مردم برای در خانه ماندن و جلوگیری از شیوع کرونا، بسته هدیه برای مشترکان اینترنت ثابت اختصاص داده شد که مشکلاتی از جمله افت سرعت همراه است.
در حالیکه انتظار می رفت با تشویق مردم به ماندن در خانه تمهیدات لازم برای جلوگیری از افت سرعت اینترنت اندیشیده شود، اما افت سرعت اینترنت صدای اعتراض کاربران را بلند کرده است، اما نائب رئیس هیئت مدیره شرکت زیر ساخت می گوید که اشکالی در شبکه ارتباطی مشاهده نمی شود.
وضعیت سرعت اینترنت اپراتور های ثابت نشان می دهد که سرویسی که اپراتور ها ارائه می دهند با آنچه در قرار دادشان با کاربران وجود دارد از نظر کیفی فاصله دارد. این مشکل در سرعت اینترنت اپراتور های موبایل نیز دیده می شود و کاربران با افت کیفیت سرویس مواجه هستند و حتی سرعت آپلود بسیار پایین است. 
در پایان انتظار می رود مسئولین مربوطه، تمهیدات لازم برای افزایش سرعت اینترنت مشترکین ثابت و اعتباری را به عمل آورند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

بهمن
1399/10/18 - 22:02

سلام . دوستان همراه اول دیگه گندش درامده یا قطع است یا سرعت خیلی خیلی پائین دارد واقعا زرر جبران ناپذیری برای بعضی از مشاغل وارد کرده .لطفا رسیدگی بفرمائید