13:16|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1399 - 11:06
کد خبر: 15366
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

کاهش ۳۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی

با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی در نیمه نخست آذرماه سال جاری شاهد کاهش ۳۸.۶ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.
کاهش ۳۸ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان با اعمال محدودیت‌های کرونایی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعمال محدودیت ها در ورود خودرو های شخصی به شهرهای قرمز و نارنجی در نیمه اول آذر ماه سال جاری افزود : اعمال این محدودیت باعث کاهش ۳۸.۶ درصدی تردد انواع وسایل نقلیه در استان گردید بطوریکه میزان تردد از ۶ میلیون در مدت زمان مشابه سال قبل به ۳ میلیون رسید.

شکری افزود : در میزان تردد ورودی و خروجی به استان نیز در مدت زمان اعمال محدودیت های ستاد ملی کرونا شاهد کاهش ۴۳/۶ تردد انواع وسائل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم بطوریکه بیشترین کاهش تردد به ترتیب در محور میاندوآب- ملکان، میانگذر شهید کلانتری و تکاب-بیجار بعنوان مبادی ورودی و خروجی به این استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در مورد کاهش تردد انواع وسائل نقلیه در مدت زمان اعمال محدودیت های کرونایی در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: در نیمه آذر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۵ درصدی در تردد خودرو های سنگین ، کاهش ۴۱/۸ درصدی تردد انواع خودروهای سواری و کاهش ۲۳/۴ درصدی تردد اتوبوس بوده ایم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید