16:48|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آذر 1399 - 12:13
کد خبر: 15358
یادداشت:

رگ‌هایی که با نوع دوستی جان دوباره می‌گیرند

در شرایط حساس کرونایی اهدای خون جان دوباره‌ای به بیماران نیازمند می‌بخشد.
رگ‌هایی که با نوع دوستی جان دوباره می‌گیرند


سرویس سلامت باریش‌نیوز، اهدای خون عمل بسیار پسندیده‌ای است که در کنار اجر دنیوی و اخروی آن این امر منجر به نجات جان میلیون‌ها نفر می‌شود.

با توجه به شیوع بیماری کرونا رفته رفته نیاز به اهدای خون در جامعه بیشتر احساس شد و سازمان انتقال خون از مردم درخواست کرد افرادی که از نعمت سلامتی کامل برخوردار هستند به مراکز مورد نظر مراجعه و نسبت به اهدای خون اقدام نمایند.

بر همین اساس مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی از استقبال مردم در نقاط مختلف استان برای اهدای خون ابراز رضایت کرده و افزود خوشبختانه در چند روزه اخیر اهداکنندگان در همه نقاط استان به اهدای خون پرداخته و هم اکنون میزان ذخایر خونی نزدیک ۹ روز است و آذربایجان‌‌غربی از این لحاظ در وضعیت سبز قرار دارد.

با توجه به اینکه خون و فرآورده‌های خونی جزو نیازهای همیشگی بوده و طول نگهداری آن محدود است این مسئول از مردم نوع دوست خواست تا به این امر پسندیده را به صورت مداوم و مستمر انجام دهند تا ذخایر خونی در سطح استان با مشکل کمبود گروه‌های خونی رو به رو نشود.

به همت مردم نوع دوست آذربایجان‌غربی و به گفته  مدیرکل انتقال خون استان، درحال حاضر ذخایر خونی استان در وضعیت سبز قرار دارد و انتظار می‌رود مردم خیر همچنان این حرکت پسندیده و حسنه را ادامه دهند تا در روزهای سخت کرونایی شاهد کمبود ذخایر خون در سطح استان نباشیم.  




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید