12:50|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آذر 1399 - 10:28
کد خبر: 15356
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

استقرار هوای سرد در آذربایجان‌غربی

هوای سرد همچنان در سطح استان تداوم داردو تغییرات خاص دمایی تا پایان هفته پیش‌بینی نمی‌شود اما در ساعات ابتدایی روز شاهد مه صبحگاهی خواهیم بود.
استقرار هوای سرد در آذربایجان‌غربی

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با ورود امواج بارشی از روز شنبه 15 آذرماه، شاهد بارش برف و باران خواهیم بود که این روند تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری تدوام خواهد داشت.

وی افزود: احتمال بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی استان بیشتر است اما در حالت کلی مقدار بارش‌ها چندان قابل توجه نخواهد بود.

اشتاد گفت: ظهر روز دوشنبه سامانه بارشی از سطح استان خارج می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تداوم هوای سرد همچنان در سطح استان ماندگار است و تغییرات خاص دمایی تا پایان هفته پیش‌بینی نمی‌شود اما در ساعات ابتدایی روز شاهد مه صبحگاهی خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای ارومیه در سردترین ساعات 1- و در گرم ترین ساعات 2+ درجه ثبت شده و همچنین در سطح استان نیز شهرستان چالدران با 6 درجه زیر صفر سردترین شهر استان و پلدشت با 8 درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان گزارش شده است. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید