19:31|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 آذر 1399 - 10:08
کد خبر: 15348
رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت با باریش:

آذربایجان‌غربی برفی و بارانی می‌شود

از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود که این سامانه سبب بارش برف و باران در اغلب مناطق استان خواهد بود و فعالیت آن تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.
آذربایجان‌غربی برفی و بارانی می‌شود

مهدی صابری، رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز  در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به آذربایجان‌غربی شاهد بارش قابل توجه باران در اغلب مناطق استان بودیم.

وی افزود: در حال حاضر سامانه بارشی از سطح استان خارج شده و وضعیت نسبتا آرامی در سطح استان حاکم است اما با توجه به رطوبت موجود در هوا، هوای نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از نقاط استان دور از انتظار نیست.

صابری ادامه داد: از روز چهارشنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود که این سامانه سبب بارش برف و باران در اغلب مناطق استان خواهد بود و فعالیت آن تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برای چند روز آینده تغییرات محسوس دمایی پیش بینی نمی‌شود.

رئیس گروه پیش بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه به وضعیت دمایی آب و هوا نیز اشاره و تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با ۲ درجه زیر صفر سردترین شهر استان و خوی با ۱۴ درجه بالای صفر گرم ترین شهر استان ثبت شده و دمای هوای ارومیه ۹و ۱۷ درجه در نوسان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید