04:59|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1399 - 13:13
کد خبر: 15338
یادداشت:

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز سی تی اسکن در ارومیه

در بحران کرونا مراکز سی تی اسکن و تجمعات در آنجا مسئله ای نگران کننده و خوف آور برای مردم شده است که نیازمند رسیدگی و نظارت نهادهای ذیربط می‌باشد.
عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز سی تی اسکن در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی قریب 9 ماه است که مردم را درگیر خود کرده است و متاسفانه بعضی از مسائل قبیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بین برخی از مردم و مراکز درمانی زنجیره انتقال این ویروس را تشدید می‌کنند.
با رفتن به مراکز سی تی اسکن در سطح شهر شاهد تجمع بیماران اعم از کرونایی و غیر کرونایی خواهیم بود و این مسئله ای نگران کننده و خوف آور برای مراجعه کنندگان به این مراکز شده است. اکثر مردم انتقاداتی از این موضوع دارند و اظهار دارند که بیماری از یک طرف باعث تضعیف روحی آنها می‌شود، از طرف دیگر چنین مسائلی سوهان روحشان شده است.
هنگامی که سخن از مراکز درمانی به میان میاد اولین تصوری که شنونده را به خود درگیر می‌کند، مسئله بهداشت است. مردم در هنگام بیماری با توجه به تضعیف سیستم ایمنی شان، ترجیح می‌دهند هنگام مراجعه به مراکز درمانی بهداشت در آنجا پروتکل های بهداشتی بصورت دقیق و منظم اعمال شود تا بلکه بیماری شان تشدید نشود.
ویروس کرونا، ویروسی که استان را در وضعیت قرمز قرار داده و روز به روز بر آمار مبتلایان و فوتی های خود می‌ا‌فزاید و متاسفانه ظرفیت تمام بیمارستان های سطح شهری پر شده و کرونا منتظر استقبال از کسانی که پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند، می‌باشد.
انتظار می‌رود که مسئولین و نهادهای ذیربط برای کنترل افزایش و قطع زنجیره این ویروس منحوس، نظارتی بر مراکز سی تی اسکن داشته باشند و مردم را از خوف این بحران آسوده کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید