14:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آبان 1399 - 11:27
کد خبر: 15336
کلینیک تخصصی موهای زائد ماه رویان در ارومیه:

اهمیت لیزر در زیبایی پوست

کلینیک ماه رویان یکی از مدرن‌ترین مراکز لیزر و خدمات پوستی در ارومیه است که مجهز به دستگاه‌های الکس دایود، اندیاگ و پلاتینیوم پلاس می‌باشد و با بهره‌گیری از خدمات نوین و مدرن آماده خدمات رسانی در ایام کرونا با رعایت تمامی پروتکل بهداشتی به متقاضیان است.
اهمیت لیزر در زیبایی پوست

سرویس سلامت باریش نیوز، یکی از مهمترین مسائلی که همیشه خانم ها را درگیر و آشفته می کند، وجود موهای زائد در بدن آنها است. البته برخی از اقایان نیز از این مسئله رنج می برند، اما خانم ها معمولا نسبت به این مسئله حساسیت بیشتری دارند. از این رو افراد زیادی به دنبال لیزر موهای زائد خود می روند. اما آیا می دانید لیزر موهای زائد به چه صورت انجام می شود؟ یا این که این روش درمانی چه مزایا و معایبی دارد؟
یکی از پرطرفدارترین روش هایی که امروزه انسان ها برای خلاص شدن از دست موهای زائد خود انتخاب می کنند،لیزر مو  است. دیگر نیازی نیست خانم ها و اقایان ساعات زیادی را به انجام اپیلاسیون مشغول باشند. یا از تیغ، موبر، موم و … استفاده کنند تا پوستی زیبا داشته باشند.
علاوه بر آن افراد زیادی هستند که پس از استفاده تیغ، موبر و … بر روی پوست خود جوش های زیادی مشاهده می کنند. بهترین راهکار برای خلاص شدن از تمام این دردها و نارضایتی ها، لیزر مو در بهترین کلینیک زیبایی است.
بیشتر افرادی که هیچ اطلاعاتی در خصوص لیزر موهای زائد ندارد، ممکن است به سراغ افراد کم تجربه در این زمینه روند. که این مسئله نه تنها آنها را از شر موهای زائد بدنشان خلاص نمی کند، بلکه منجر می شود تمامی اقدامات مربوط به لیزر مو در بدن این دسته از افراد، بی نتیجه باقی بماند.
بهترین روش این است که پیش از اقدام به لیزر درمانی، اطلاعات لازم را در خصوص لیزر موهای زائد به دست آورید.
مرکز تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در ارومیه مجهز به دستگاه پلاتینیوم پلاس و دستگاه دایود است و آماده ارائه خدمات ویژه به مراجعه کنندگان با بهترین و بروز ترین امکانات می‌باشد.


نشانی: خیابان مولوی ۲ _ کوچه رخشا _ ساختمان کرال _  طبقه ۴ _ واحد ۸

شماره تماس: ۰۹۱۴۴۸۹۰۵۰۰

آدرس اینستاگرام: cilinic_ mahrouyan
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید