18:00|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آبان 1399 - 09:52
کد خبر: 15329
یادداشت:

داستان تکراری کمبود مرغ در ارومیه / زیر سایه بی تدبیری مسئولان

طی چند روز اخیر مردم ارومیه این بار علاوه بر گرانی و عدم ثبات قیمت مرغ، با کمبود این محصول در بازار مواجه هستند، که این معضل در کنار عدم نظارت ها ، مشکلاتی را برای مردم این شهر به وجود آورده است.
داستان تکراری کمبود مرغ در ارومیه / زیر سایه بی تدبیری مسئولان

سرویس اقتصادی باریش نیوز، متاسفانه چند روزی است که طبق روال یک ماه گذشته، مجددا عرضه مرغ در بازار ارومیه کم شده است و در برخی مناطق مردم برای تامین مرغ دچار مشکل هستند، بطوری که مردم  مجبورند ساعت ها در صف های طولانی برای تهیه مرغ منجمد منتظر بمانند که این وضعیت در این بحران کرونا اصلا قابل قبول نیست.
بسیاری از شهروندان، نابسامانی و عدم نظارت بر بازار این شهر را عامل نبود مرغ، گرانی آن و نابسامانی در سایر اقلام بازار می دانند.
با کمال تاسف در بازار ارومیه مسئله ای به نام نظارت وجود ندارد و هر فروشنده ای که بخواهد به دلخواه خود تعیین قیمت و یا کم فروشی می کند؛ چون همه آنها بر این امر واقف شده اند که هیچ نظارتی بر بازار شهر وجود ندارد و اقدامات بازرسان و ادارات مربوطه همه صوری و نهایتا 24 ساعت اعتبار دارد و سپس فراموشی مجدد را در پی دارد.
سرویس اقتصادی باریش از چند روز گذشته پیگیر مسئله کمبود مرغ از مسئولین و ارگان های مربوطه بوده که متاسفانه هیچ کدام از این ارگان ها حاضر به مصاحبه نبوده و پاسخگوی این مسئله نبودند!
حال سوال اینجاست چرا ارگان های مربوطه پاسخگوی این مشکل در سطح شهر نیستند؟ دلیل امتناع آنها از مصاحبه در رابطه با این کمبود چیست؟
چند ماهی است که هر روز در بازار ارمیه برای خریداران مرغ داستانی جدید دارد، داستانی مثل کمبود مرغ ، افزایش قیمت و مواردی از این سریال های تکراری و تا کنون هیچ تدبیری از سوی ارگان های مربوطه در این زمینه اندیشیده نشده است.گویا مسئولان این شهر چشم خود را بر مشکلات مردم بسته اند و حاضر نیستند کوچکترین قدمی در حل مشکلات مردم برادارند!  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید