16:30|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آبان 1399 - 13:11
کد خبر: 15326
یادداشت:

عدم رسیدگی مسئولین برخی دانشگاه ها در استان به پرسش های دانشجویان

در حالی برخی دانشجویان در آموزش مجازی با مشکل رو به رو شده اند که مسئولان دانشگاه با تناقض گویی هایشان به این بلاتکلیفی دامن می زنند که این نشان از یک بی قاعدگی و بی برنامگی دارد.
عدم رسیدگی مسئولین برخی دانشگاه ها در استان به پرسش های دانشجویان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی و تعطیلی مدارس و دانشگاه و آموزش بصورت مجازی، مشکلاتی به همراه داشت که از جمله این مشکلات پرسش های دانشجویان که در مورد آموزش های مجازی و ایراداتی داشته و پاسخگویی در این زمینه پیدا نمی‌کنند.
در این میان برخی دانشجویان مشکلات خود را با نمایندگان رسانه ها در میان گذاشتند، در مقابل اما مسئولان برخی دانشگاه ها که از ابتدا داعیه دار عملکرد خوب خود در آموزش مجازی بودند، حتی در بازه زمانی آموزشات مجازی  نیز اعلام می کنند مشکل خاصی وجود نداشته است، ولی گفته های دانشجویان، خلاف این ادعا را ثابت می کند.
قابل ذکر است که این مشکلات برای بسیاری از دانشجویان در سطح استان اتفاق افتاده است، اما به گفته مسئولان دانشگاه ها، به علت شرایط کنونی، نهایت مساعدت و همکاری با دانشجویان صورت می گیرد. اما از شواهد امر پیداست که دانشگاه ها برنامه مشخصی برای این دسته از دانشجویان در دستور کار خود ندارد؛ این در حالی است که با نزدیک شدن به  زمان امتحانات، دانشجویان منتظر پاسخی منطقی از سوی مسولان دانشگاهی هستند.
دانشجویان، آینده هر جامعه ای را رقم می‌زنند انتظار می‌رود که مسئولان و مدیران محترم دانشگاه ها برای حل این مشکلات چاره ای بیاندیشند و در شرایط سخت کرونایی با تمام توان دانشجویان را حمایت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید