22:36|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1399 - 13:00
کد خبر: 15320
رئیس ادره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه اعلام کرد:

آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی های فرسوده در ارومیه

رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: طرح نوسازی خودرو با امکان ثبت نام و انتخاب خودروهای سمند EF7 و پژو 405 با سطح آلایندگی یورو 5 در ارومیه آغاز شده است.
آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی های فرسوده در ارومیه

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ توحید روانبخش با اشاره به آغاز مرحله دوم نوسازی تاکسی های فرسوده در شهر ارومیه اظهار کرد: تمامی مالکان تاکسی های فرسوده می توانند با مراجعه به اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه هر چه سریعتر نسبت به جایگزینی خودروی خود اقدام کنند.
وی افزود: سمند EF7 به قیمت 118 میلیون و 73 هزار تومان و پژو 405 به قیمت 104 میلیون و 951 هزار تومان است که رانندگان تاکسی های فرسوده در این مرحله می توانند با پرداخت نقدی، تاکسی نو تحویل بگیرند.
رئیس اداره نظارت بر تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: ظرفیت ثبت نام نیز در حال حاضر نامحدود است و بستگی به ظرفیت ایران خودرو دارد.
وی با اشاره به استقبال تاکسیرانان در مرحله نخست ثبت نام تصریح کرد: در مرحله اول با توجه به اینکه مالکان تاکسی منتظر شرایط اقساطی بودند، در هفته های اول استقبال ضعیف بود اما در اواخر ثبت نام وضعیت رضایت بخش بوده است.
روانبخش اظهار کرد:خوشبختانه طرح نوسازی نوبت دوم که از دو روز گذشته آغاز شده شده، مورد استقبال بسیار تاکسی رانان شهر ارومیه قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه هم اکنون ظرفیات ثبت نام به صورت کشوری است، تاکسی رانان باید هرچه سریع تر ثبت نام کنند تا داره تاکسی رانی بتواند ظرفیت بیشتری بگیرد.
رئیس اداره نظارت برتاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به نوسانات قمتی خودروها، در این مرحله طرح اقساطی وجود نداشته و ثبت نام به صورت نقدی انجام می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مرتضی
1399/08/26 - 09:07

سلام لطفا بفرمایین به این آقایون که تو این وضعیت کرونا کدام راننده تاکسی این مبالغ رو میتونه تهیه کنه ؟ این همه سالانه عوارض میگیرن از رانندگان پس تلاش کنند حداقل خدمات بهتر ارائه کنند