07:30|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 25 آبان 1399 - 12:25
کد خبر: 15318
یادداشت:

ضعف اینترنت در برخی از مناطق آذربایجان غربی / سرعت لاک پشتی صدای کاربران را در آورده است

باشیوع کرونا در آذربایجان غربی دغدغه دسترسی به اینترنت بسیار بیشتر از گذشته شده است، بطوریکه با تعطیلی مدارس بسیاری از دانش آموزان در مناطق محروم و روستاها از آموزش مجازی بازمانده اند و عده ای نیز گلایه مند از هزینه های بسیار بالای بسته های اینترنتی هستند.
ضعف اینترنت در برخی از مناطق آذربایجان غربی / سرعت لاک پشتی صدای کاربران را در آورده است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه زندگی مردم به اینترنت و فضای مجازی وابستگی پیدا کرده بطوریکه جزء لاینفک زندگی آنها شده است و بدون آن از کل کارهای خود عقب می مانند؛ اما افت سرعت و قطعی های مکرر صدای بسیاری از کاربران در برخی از مناطق این استان در آورده است.
این روزها بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای اتلاف وقت و بخصوص با توجه به بحران کرونا در استان ، خدماتی که بصورت الکترونیکی توسط نهادهای مختلف دولتی و خصوصی ارائه می شود را بصورت اینترنتی انجام دهند؛ البته که انجام بسیاری از فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و از همه مهم تر در این ایام آموزشی نیازمند استفاده از اینترنت می باشد که متاسفانه با توجه به سرعت بسیار پایین و قطعی های گاه و بیگاه و همچنین عدم دسترسی بعضی از مناطق این استان به اینترنت ، نتیجه آن فقط کلافگی برای عموم مردم است.
در این میان با وجود مشکلات فراوان در زیرساخت های اینترنت، با شیوع کرونا آموزش نیز به سمت مجازی سوق داده شد که این مسئله مشکلات زیادی برای دانش آموزان و خانواده های آنان، همچنین دانشجویان به همراه داشته است که از جمله این مشکلات می توان به سرعت پایین اینترنت، قیمت نامناسب بسته های اینترنتی و... اشاره کرد.
متاسفانه با توجه به پیام های مردمی، مشکلات مربط به سرعت اینترنت در استان تقریبا به یک مشکل بزرگ برای اکثر کاربران تبدیل شده و این معضل باعث نارضایتی مردم شده است، برخی از شهروندان ارومیه ای نیز طی پیام هایی با انتقاد از ضعف مداوم اینترنت در این شهر خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به حل این معضل شدند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

kamran
1399/08/26 - 01:09

استاد بزگوار آقای جهرمی لطفا بجای توجیه سرعت کم اینترنت انتظار داریم که گره ای از مشکلات مردم را که در این روزها ی وابسته به اینترنت میگذرانیم را بگشایید از جنابعالی انتظار پاسخ های تخصصی تر و عملی تر را انتظار داریم با آرزوی توفیق در خدمت ارزشمندتان