15:43|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1399 - 12:41
کد خبر: 15309
یادداشت:

لزوم اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در سازمان ها و ادارات

متاسفانه با شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از ادارات و سازمان های استان هستیم که نیازمند رسیدگی و تشدید محدودیت ها برای جلوگیری از افزایش آمار کرونا هستیم.
لزوم اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در سازمان ها و ادارات

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در حال حاضر ارومیه با بحران کرونا مواجه است و همه ما موظف هستیم برای قطع زنجیره انتقال کرونا تلاش کرده و یاری رسان نیروهای بهداشت و درمان باشیم.
عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط برخی از ادارات عاملی برای برای افزایش آمار کرونا در آذربایجان غربی شده است.
با توجه به شرایط بحرانی روزهای اخیر و گسترش شیوع کرونا در استان رعایت پروتکل های بهداشتی لازم الاجراست، استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و ضروری است از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند اکیداً خودداری شود.
تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مراجعان وظیفه تمام کارکنان ادارات بوده و رعایت الزام ها و پروتکل‌های بهداشتی به معنی عدم ارائه خدمات به شهروندان نخواهد بود.
 می‌توان گفت دستگاه های اجرایی استان ، بیمه ها ، بانک ها ، صنایع ، واحد های تولیدی ، معدنی ، بازرگانی و تمام موسسات دولتی و غیر دولتی مکلفند در خصوص فاصله‌گذاری فیزیکی اقدام و از ملزومات بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند.
استان آذربایجان غربی از اسفندماه پارسال همچون دیگر نقاط ایران درگیر ویروس منحوس کرونا است و این روزها شرایط و حال این استان از نظر ابتلا به این ویروس و تعداد فوتی های ناشی از آن بسیار بحرانی و در وضعیت قرمز می باشد.
با توجه به این شرایط ضروری است که رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و سازمان ها تشدید شود و توجه به سلامتی مراجعان و کارکنان در وهله اول کار آنها قرار گیرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید