16:51|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آبان 1399 - 10:08
کد خبر: 15305
معاون آموزش ابتدائی آذربایجان غربی اعلام کرد:

آموزش مجازی و اخذ شهریه اجباری از سوی مدارس در ارومیه

دریافت شهریه اجباری و یا هر عنوان دیگری برای دریافت پول از سوی مدارس ( عادی_شهری_روستایی_هیئت امنایی ) در ایام کرونا مجاز نمی‌باشد و در صورت مشاهده والدین می‌توانند به نهادهای نظارتی گزارش کنند.
آموزش مجازی و اخذ شهریه اجباری از سوی مدارس در ارومیه

جامعی معاون آموزش ابتدائی آذربایجان غربی در مورد اخذ شهریه در ایام کرونا اظهار کرد: یک اصلی که در آموزش و پرورش وجود دارد این است که دعوت به مشارکت یا مشارکت داوطلبانه و اختیاری امری کاملاّ مجاز و صحیح می‌باشد.
وی گفت: در ایامی که آموزش مجازی باشد آموزش و پرورش اجازه اخذ اجباری شهریه و کمک به مدرسه و یا تحت هر عنوان دیگری از سوی مدیران مدارس عادی، شهری، روستایی و هیئت امنایی در شرایط کرونایی وجود ندارد و اگر موردی باشد حتما توسط نظارت و اهتمام نهاد های نظارت برخورد خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در برخی از مدارس غیردولتی به دلیل آموزش مجازی بصورت تلفنی و یا هرگونه آموزشی که به غیر از برنامه شاد انجام می‌پذیرد، در این صورت مدرسه مجاز است طبق دستورالعمل های خاص خود اقدام به اخذ شهریه کند.
معاون آموزش ابتدائی آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: والدین می‌توانند به منظور شکایت از اخذ اجباری شهریه توسط مدارس با حوزه های نظارتی و بازرسی آموزش و پرورش در ارومیه تماس حاصل فرمایند:  32235591

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

بی نام
1399/08/23 - 11:40

مدرسه دبیرستان دوره اول (پرورش)واقع در خیابان عمار تقاضای شهریه بدلیل هئت امنایی میکند درصورتی که فقط با برنامه شاد تدریس میکنند .درصورت عدم پرداخت شهریه برخورد میکنن با اولیا