11:39|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399 - 12:22
کد خبر: 15303
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:

پیش‌بینی صرفه جویی ۱۱۰ مگاواتی مصرف برق آذربایجان غربی / با اجرای کامل طرح برق امید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با اجرای کامل طرح برق امید در سطح استان شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصرف مشترکان در زمان پیک مصرف خواهیم بود که این کاهش مصرف به معنی صرفه جویی ۱۱۰ مگاواتی می باشد.
پیش‌بینی صرفه جویی ۱۱۰ مگاواتی مصرف برق آذربایجان غربی / با اجرای کامل طرح برق امید

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از صرفه‌جویی ۱۱۰ مگاواتی مصرف برق در زمان پیک با اجرای طرح برق امید خبر داد و گفت: یکی از اهداف اصلی از اجرای طرح برق امید، تحقق کاهش مصرف ۱۰ درصدی در زمان پیک است که در صورت تحقق این هدف ۱۱۰ مگاوات از مصرف مشترکان آذربایجان غربی در زمان پیک علاوه بر راهکارهای مشارکتی دیگر کاهش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح برق امید با روش‌های مختلفی مانند پیامک، نصب بنر در سطح شهر، رسانه‌ها و فضای مجازی به طور گسترده به تمامی مشترکان آذربایجان غربی اطلاع‌رسانی شده است و مشترکان با روش‌های اعلام شده می‌توانند از وضعیت دسته‌بندی خود در طرح برق امید مطلع شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: وزارت نیرو با اجرای طرح برق امید از طریق تشویق مشترکان خانگی کم مصرف به دنبال پایه‌ریزی فرهنگ صحیح مصرف برق می‌باشد.
وی افزود: با توجه به اهمیت بحث انرژی در کشور امیدواریم تمامی مردم همانند گذشته همکاری مطلوبی در اجرای هر چه بهتر این طرح داشته باشند و مشترکان خوش مصرف و پرمصرف با رعایت دستورالعمل‌های ساده به گروه های پایین‌تر مصرف منتقل شوند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید