13:40|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399 - 10:11
کد خبر: 15300
یادداشت:

لزوم نظارت بر سایت های خرید و فروش اینترنتی

داستان فروش اینترنتی محصولات، این روزها به شدت رواج پیدا کرده و به شیوه های مختلف برای فروش این محصولات تلاش می شود و قیمت های سلیقه برای اجناس نو و دست دوم را در چنین سایت هایی می‌توان به راحتی مشاهده کرد.
لزوم نظارت بر سایت های خرید و فروش اینترنتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی و قرار گرفتن آن در وضعیت قرمز، اکثریت شهروندان را نگران کرده است. مردم از ترس کرونا مجبورند در خانه بمانند و خریدهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهندولی در این میان مسئله مهم برای آنها این است که  سایتی که از آن خرید می‌کنند ضمن اینکه مورد اعتماد باشد در عین حال نیز قیمت های آنها مناسب حال مردم باشند.
از طرفی هم با پیشرفت تکنولوژی، زندگی مردم با اینترنت  و فضایمجازی گره خورده است. امروزه اکثریت مردم و جوانان به دلیل مناسب بودن قیمت ها بسوی خرید آنلاین سوق پیدا می‌کنند ولی با شیوع کرونا در این میان سایت هایی پیدا شدند که بیشتر از حال مردم به فکر سود خود هستند و در تلاش هستند جنس های دست دوم خود را با قیمت های دو برابر به فروش رسانند.
بحثی که در فروش محصولات اینترنتی مطرح است قیمت و نحوه تحویل کالاست، بسیاری از این فروشگاه ها تخفیف های  بسیار خوبی بر کالاهای خود اعمال می کنند اما زمانی که قیمت اصلی این کالاها مورد بررسی قرار می گیرد متوجه می شویم که نه تنها کالا شامل تخفیف نبوده بلکه قیمت آن از محصولات در بازار نیز گران تر محاسبه شده است و این تخفیف تنها برای انحراف افکار عمومی برای جذب مشتری بوده است.
این یعنی امروزه با مقوله ای به نام گران فروشی رو به رو هستیم که اخیرا همین موضوع  یعنی فروش اینترنتی محصولات باعث بروز کلاهبرداری های مختلفی شده است.
در پایان انتظار می‌رود در فروش محصولات فروشگاه های اینترنتی باید در فضای مجازی نظارت ها تشدید شود و در صورت مشاهده چنین مواردی به سرعت آن را پیگیری و با فرد متخلف برخورد شود.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید