17:10|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 - 11:44
کد خبر: 15291
یادداشت:

ضرورت افزایش مراکز تست‌گیری با افزایش آمار کرونا در آذربایجان غربی

از مراکز تشدید و شیوع ویروس کرونا می‌توان مراکز تست‌گیری را نام برد که بایستی برای کاهش و جلوگیری از کرونا، با اهتمام مسئولین و نهادهای ذیربط افزایش این مراکز تحقق یابد.
ضرورت افزایش مراکز تست‌گیری با افزایش آمار کرونا در آذربایجان غربی

سرویس  اجتماعی باریش نیوز، قریب 9 ماه است که مردم آذربایجان غربی با ویروس منحوس کرونا درگیر هستند و از استان های با وضعیت قرمز محسوب می‌شود و متاسفانه آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از این ویروس روز به روز افزایش می‌یابد و محدودیت های اعمال شده کفاف مقابله و شکست این ویروس را نمی‌دهد.
اگر گشتی در شهر بزنیم شاهد تجمعات گسترده و عدم رعایت اغلب مردم خواهیم بود و همین موارد سبب افزایش گسترده کرونا در سطح استان شده است.
با نهایت تاسف می‌توان گفت ظرفیت تمامی بیمارستان های ارومیه تکمیل شده است و کادر درمان در سختی به سر می‌برند و بخاطر تکمیل ظرفیت، پذیرشی انجام نمی‌گیرد.
در این وضعیت به صراحت می‌توان گفت یکی از مراکزی که عامل شیوع و انتقال ویروس کرونا می‌باشد مراکز تست‌گیری است.
 با توجه به وسعت ارومیه و جمعیت زیاد، اگر پا به مراکز تست گیری بگذاریم درمی‌یابیم که افزایش چنین مراکزی از ضرورت های جلوگیری ویروس کرونا بشمار می‌آید.
تجمع و عدم تست‌گیری بعلت مراجعه زیاد یکی از دلایل این ضرورت در سطح استان می‌باشد و با این اوضاع انتظار می‌رود مسئولین و نهادهای ذیربط چاره ای برای حل این موضوع بیاندیشند و در حد امکان مراکز تست‌گیری را افزایش دهند تا شاهد همه‌گیری و افزایش آمار کرونا در استان نباشیم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

باقرصیادی
1399/08/20 - 03:32

ضمن تقدیر تشکر از پیگیری رسانه مردمی باریش درموضوع کمبود محل تستگیری ویروس کورنا وبا احترام به قهرمانان سلامت وخسته نباشید به کاد ر درمان آرزو سلامتی به تک تک این قهرمانان سر تعظیم فرود می آورم سپاس