15:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 18 آبان 1399 - 10:52
کد خبر: 15284
یادداشت:

بی مهری به مساکن مهر ارومیه همچنان ادامه دارد

مشکلات مساکن مهر ارومیه بعد از گذشت چند سال از ساخت و ساز همچنان به قوت خود باقی مانده است.
بی مهری به مساکن مهر ارومیه همچنان ادامه دارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، همزمان با اجرای طرح احداث مسکن مهر درکشور، در شهر ارومیه نیز این طرح اجرایی شد و بسیاری ازاجاره‌نشین‌ها و اقشار کم‌درآمد شهر با رویای خانه‌دار شدن وارد این پروژه شدند و با گذشت چندین سال از ساخت این پروژه ها هنوزم که هنوزه خیلی از این مساکن با مشکل دسته و پنجه نرم می کنند.

مسکن های مهر ارومیه بسیاری از ساکنان را سردرگم و بلاتکلیف کرده است و ساکنان انتظار دارند که مسئولین ذیربط این پروژه ها را رها نکنند و اقدامات لازم را برای حل مشکلات اولیه و پیش پا افتاده این مساکن انجام دهند.

مسکن های مهر ارومیه تا به امروز بعد از گذشت چند سال هنوز بروز نشده است و ساکنان این مسکن ها از امکانات رفاهی پیش پا افتاده همچون فضای سبز و مراکز فرهنگی و ورزشی محروم هستند.

در یک جامعه بارزترین حق شهروندی بهره‌گیری از حقوق مساوی در استفاده از امکانات و خدمات شهری است که ساکنان واحدهای مسکن مهر ارومیه  از این خدمات بی بهره هستند.

نبود امکانات رفاهی ، آسفالت ، زیرساخت های اصولی و خیلی چیزهای دیگر در مسکن های مهر ارومیه کام شیرین خانه دار شدن را برای ساکنان تلخ کرده است.

از عمده مشکلات مساکن مهر ارومیه کمبود خدمات حمل ونقل عمومی در این مساکن  می باشد که این امر باعث بالا رفتن هزینه های زندگی این شهروندان می شود.

مشکلات مسکن مهر ارومیه بارها و بارها به گوش مسئولین استانی و شهری رسیده است اما بی مهری مسئولان به مساکن مهر همچنان ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید