15:41|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 17 آبان 1399 - 12:13
کد خبر: 15282
یادداشت:

لزوم اعمال محدودیت ها در بازار تاریخی ارومیه / با شیوع کرونا

با توجه به گسترش و شیوع کرونا یکی از نیاز های اساسی ارومیه در شرایط سخت کرونایی تعطیلی بازار تاریخی ارومیه می‌باشد و رسیدگی مسئولین را می‌طلبد.
لزوم اعمال محدودیت ها در بازار تاریخی ارومیه / با شیوع کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بازار تاریخی ارومیه یکی از پر رفت و آمدترین  نقاط در سطح شهر میباشد که با توجه به بسته بودن محیط در آن و شلوغی تردد در آن احتمال درگیری افراد به ویروس کرونا بسیار بالاست زیرا از لحاظ فضا و  رعایت پروتکل های بهداشتی و شهروندی بسیار محدود است .
با افزایش همه گیر ی ویروس کرونا ترس و نگرانی اکثریت مردم در مورد این نوع مکان ها بیش از پیش شده است .
این موضوع از دو جهت نشات میگیرد؛ در وهله اول لازم است مردم توجه به پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها را به دست فراموشی نسپارند، دوم اینکه مسئولان و نهادهای مربوطه نظارت دقیقی درباره این موضوع به عمل آورند.
ولی متاسفانه با پا گذاشتن در بازار تاریخی ارومیه شاهد عدم رعایت و نادیده گرفتن این ویروس خواهیم بود. مردمی که از آنجا تردد میکنند یا ماسک ندارند یا کاملا بی توجه از هشدارهایی که از سوی مسئولین داده می‌شوند، هستند، بخصوص که فضای این بازار بسته می باشد.
در شرایط فعلی تنها علاج مردم ارومیه استفاده از ماسک های استاندارد و پرهیز از قرارگرفتن در مکان های عمومی و شلوغ میباشد تا بلکه بتوان با اتحاد جلوی انتشار و همه گیری کرونا را گرفت.
در پایان نیاز مبرم مردم ارومیه برای خلاصی از از نگرانی های ناشی کرونا، تعطیلی بازار تاریخی ارومیه می‌باشد  و از مسئولین انتظار میرود رسیدگی به این موضوع را در صدر اقدامات خود قرار دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید