17:32|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آبان 1399 - 11:34
کد خبر: 15275
یادداشت:

معضل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌های ارومیه

در حال حاضر با توجه به همه گیری ویروس کرونا مهم ترین مسئله برای پیشگیری از سرایت کرونا را رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم می‌باشد.
معضل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌های ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، نان یکی از اقلامی است که همیشه در صدر سفره های شهروندان قرار می‌گیرد و نحوه پخت و بهداشتی بودن آن مسئله مورد توجه مردم می‌باشد.  
نانوایی ها یکی از محل‌های تجمع مردم هستند که باید پروتکل های بهداشتی برای رعایت حفظ سلامت مردم در آنها مورد توجه قرار گیرد.
 وضعیت سطح شهر ارومیه و بسیاری از نقاط استان حاکی از افت شدید رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است و این مسأله در نانوایی ها از سوی شهروندان و نانواها دیده می شود.
در ابتدای شیوع کرونا رعایت فاصله اجتماعی و عدم دریافت پول نقد و همچنین زدن ماسک و خط کشی صف نانوایی ها به خوبی مورد توجه قرار گرفت اما اکنون مدتی است که باز شاهد تجمع در برخی نانوایی ها هستیم و این علامت زنگ هشداری برای تهدید سلامت مردم است.
چندی پیش در ارومیه شاهد تجمعات کثیر مردم در نانوایی ها بودیم که این مسئله از کمبود نان نشات می‌گرفت و این مسئله خود عاملی مهم برای انتقال ویروس کرونا می‌باشد.
در پایان انتظار میرود نحوه پخت نان و نظارت بر بهداشت آن مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد و در صورت تجمع و تخلف مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید