10:05|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1399 - 13:21
کد خبر: 15269
یادداشت:

دلالی جدید برای فروش اقلام/ مخدوش کردن قیمت روی کالا از سوی فروشندگان

باتوجه به وضعیت اقتصادی و گرانی در این میان افرادی هستند که به فکر سود هستند و با مخدوش کردن قیمت روی کالا و درج قیمت های سلیقه ای خود معیشت مردم را در این شرایط اقتصادی بیش از پیش مشکل می‌سازند.
دلالی جدید برای فروش اقلام/ مخدوش کردن قیمت روی کالا از سوی فروشندگان

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها با توجه به وضعیت گرانی مسئله نگران کننده دیگری که مردم را گرفتار خود کرده قیمت هایی هستند که توسط فروشندگان مخدوش و قیمت های سلیقه ای جایگزین آنها می‌شوند.
با شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی و گرانی های اخیر زندگی برای اکثریت دچار مشکل شده است . به صراحت می توان گفت در این شرایط توان خرید مردم برای خرید دارو و مایحتاج روزانه خیلی کمتر از قبل شده است
اینکه قیمت یک کالا اخیراً افزایش یافته است، دلیل نمی‌شود که کالاهای خرید قدیم نیز به قیمت امروز فروخته شوند و اگر فروشگاهی کالایی را قبلاً خریداری کرده فقط مجاز به اضافه کردن درصدهای مجاز سود می‌باشد و بیشتر از این گرانفروشی تلقی می‌شود.
با همه این مسائل متاسفانه رسیدگی و نظارت کافی بر این موضوعات اعمال نمی‌شود و نیاز مبرم مردم و شهروندان تشدید نظارت بر قیمت ها و مجازات مخدوش کنندگان قیمت درج شده بر روی کالا می‌باشد تا بلکه بتوان جلوی دلالان را در این زمینه گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید