09:11|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 12 آبان 1399 - 12:23
کد خبر: 15260
یادداشت:

بی توجهی مردم به بحران کرونا در آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد

طی هفته های گذشته اوضاع کرونا در آذربایجان غربی بحرانی تر شده بطوریکه هر روز شاهد بالا رفتن آمار مرگ و میر در سطح استان هستیم. ظرفیت بیمارستان ها پر شده، کادر درمان هر روز نگران تر و خسته تر از گذشته می شوند و بارها و بارها این نگرانی را از طرق مختلف اعلام کرده اند؛ نگرانی از سلامت مردم و همکارانشان.
بی توجهی مردم به بحران کرونا در آذربایجان غربی همچنان ادامه دارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، وقتی وارد خیابان های شهر می شویم می بینیم هنوز بسیارند کسانی که بدون توجه به بحرانی بودن وضعیت، بدون ماسک در اجتماع حاضر می شوند. هنوز هستند بسیاری از اصناف و حتی برخی از نهادهای دولتی که شیوه نامه ها را رعایت نمی کنند.
در این میان سهم خبرنگاران و رسانه های استان هم کمتر از مسئولان اجرایی و درمانی نبوده است؛ چرا که طی 8 ماه گذشته، بارها و بارها یادداشت ها نوشته شد، گزارش های میدانی تهیه شد، از وضعیت روحی و روانی کادر درمان استان نوشته شد، هشدارهای مسئولان درمانی در اکثر رسانه های استان منعکس شد و خطرها را یادآوری کردند، اما متاسفانه انگار هنوز عده ای نمی خواهند کرونا را باور کنند!
باید مردم به این باور برسند که حل بحران کرونا بدون همکاری آنان امکان پذیر نمی باشد و مسئولین با این طرز فکر و عدم همکاری مردم ، دیگر کاری از دستشان برنمی آید. چرا که برخی از  مردم همچنان عروسی و دور همی می گیرند، به گردش در پارک ها می روند، ماسک نمی زنند و یا متاسفانه ماسک ها و دستکش های آلوده خود را در خیابان رها می کنند، شاید هم می خواهند دستکش ها و ماسک های آلوده آنان را مسئولین از زمین جمع کنند. این رفتارها از سوی مردم در این شرایط بحرانی واقعا ناراحت کننده است و جای تاسف دارد.
 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید