21:17|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 10 آبان 1399 - 10:33
کد خبر: 15250
یادداشت:

ضرورت رسیدگی به قیمت‌های سلیقه‌ای در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی

با ظهور سایت‌های خرید و فروش اینترنتی در آذربایجان غربی شاهد عرضه کالا به شیوه نوینی هستیم. با وجود این سایت ها، دیگر نیازی به بیرون آمدن از منزل و صرف کردن زمان و ماندن در ترافیک و یا شلوغی را نخواهید داشت ولی متاسفانه در این میان قیمت های سلیقه ای موجود در آنها معضلی برای خریداران شده است.
ضرورت رسیدگی به قیمت‌های سلیقه‌ای در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، سایت‌های اینترنتی به نیازمندی‌های اینترنتی و بستری برای خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات ، گفته می‌شود که هر کدام ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارند، و شاید یکی از دلایلی که اشخاص تمامی خرید‌های خود را تنها از یک سایت اینترنتی انجام نمی دهند همین موضوع باشد.
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی، اکثر مردم بدلیل قیمت‌های مناسب به خرید از سایت‌های اینترنتی روی می‌آوردند در این میان افرادی هم هستند که در این موقعیت سعی دارند قرعه را به نام خود کنند و سودی به دست آورند.
اگر گشتی در این سایت ها بزنیم به‌وضوح متوجه قیمت‌های سلیقه‌ای در بین آنها خواهیم بود که این مسئله معضلی برای خریداران اینترنتی شده است. این کار آنها باعث سلب اعتماد خریداران در این عرصه شده است .
متاسفانه با توجه به اعمال قیمت های سلیقه ای از سوی این سایت‌ها هیچگونه نظارتی از سوی ارگان‌های مربوطه به قیمت‌های اینترنتی وجود ندارد و نگرانی مردم در این زمینه روز به روز  افزایش می‌یابد.
در پایان انتظار می‌رود نهادهای ذی ربط رسیدگی و نظارت‌های دقیق را در مورد این مسئله به عمل آوردند و پیشرفت و هوشمندسازی خرید اینترنتی و جلوگیری از اعمال قیمت‌های سلیقه ای در سایت‌های اینترنتی هر چه سریع تر تحقق یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید