14:11|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1399 - 12:53
کد خبر: 15247
یادداشت:

آشفتگی بازار تلفن همراه در ارومیه

گرانی انواع گوشی موبایل در بازار ،موجب افت فروش این گوشی‌ها شده تا جایی که گرانی مردم را به سمت تعمیر گوشی های کهنه و قدیمی خود یا روی آوردن به گوشی‌های قدیمی غیر هوشمند کشانده است.
آشفتگی بازار تلفن همراه در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه نیاز مردم به گوشی های هوشمند امری اجتناب‌ناپذیر است و با پیشرفت فناوری، شاید بسیاری از مردم نتوانند حتی یک روز را بدون گوشی هوشمند خود بگذرانند.
شاید کمتر کالایی را بتوان یافت که طی یک سال اخیر با افزایش قیمت روبه‌رو نشده باشد، با وجود این، تلفن همراه یکی از کالاهایی است که نه تنها افزایش قیمت داشته، بلکه با گران شدن چند برابری خرید را برای متقاضیان دشوار کرده است .
افزایش قیمت گوشی در یک سال اخیر به دلایل متفاوتی رخ داد که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان افزایش نرخ ارز و همچنین سودجویی برخی از فروشندگان پس از اجرا شدن طرح رجیستری دانست.
گشت وگذاری در پاساژهای شهر ومراکز عرضه وتعمیر گوشی‌های تلفن همراه بیانگر آن است مردم در پشت ویترین مغازه‌ها تنها نظاره گر مدل گوشی‌ها و در عین حال قیمت‌گیری از انواع مدل وبرندهای گوشی هستند. تقریبا مشتری کمی پای معامله خرید گوشی می‌رود و مشتریان با شنیدن قیمتهای بالای گوشی‌های نو از خرید منصرف می‌شوند.
از طرفی با شروع سال تحصیلی جدید و  برگزاری آموزش مجازی نیاز مردم برای خرید گوشی، بیشتر از پیش شده است ولی متاسفانه با مشاهده قیمت ها خرید برای عده زیادی غیر ممکن به نظر می‌رسد.
در پایان انتظار میرود مسئولان نظارتی، نظارت های لازم را بر بازار تلفن همراه اعمال کنند تا در این میان گره ای از گره های مشکلات مردم در این زمینه بگشایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید