03:08|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آبان 1399 - 11:12
کد خبر: 15237
یادداشت:

ارومیه همچنان از قافله قرنطینه جا مانده است

کرونا در آذربایجان غربی رفته رفته وضع وخیم تری به خود میگیرد، بطوریکه اگر مردم رعایت نکنند و مسئولان اقداماتی را برای حل این بحران انجام ندهند، عواقب جبران ناپذیر این ویروس همچنان ادامه خواهد داشت.
ارومیه همچنان از قافله قرنطینه جا مانده است

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، ارومیه ای ها که تا اواخر سال 98 خیال میکردند کرونا فقط چند ماهی مهمانشان است و با افزایش دما از بین می رود ولی این مسئله کاملا برعکس عمل کرد و با آمدن فصل پاییز شکل مرگبارتری به خود گرفت .
هم اکنون موج شیوع ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی به حدی رسیده است که ستاد مقابله با کرونا مدتی پیش نام این استان را در بین پنج استان شامل محدودیت در تردد و رفت وآمد اعلام کرد.
در واقع می توان گفت اگر نیم نگاهی به شهروندان حاضر در خیابان‌ها داشته باشید خواهید دید که کمتر از ۴۰ درصد مردم از ماسک استفاده می‌کنند؛ تا زمانی که این حالت وجود داشته باشد ما باید با ویروس کرونا زندگی کنیم . آمار های مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در ارومیه روز به روز افزایش می یابد و دغدغه ای برای سلامتی ارومیه ای ها شده است .  
با توجه به شرایط وخیم کرونا شاهد تکمیل ظرفیت بیمارستان ها در سطح شهر هستیم و انتظار می رود مردم خود برای نابودی زنجیره انتقالی این ویروس منحوس تمامی پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری و استفاده از ماسک را در بین خود رواج دهند .
روز گذشته شاهد اعمال قرنطینه شدن بر ۴۳ شهرستان کشور از سوی مسئولین بودیم که این موضوع سبب شد تا اعتراض ارومیه ای ها اوج بگیرد .
در واقع میتوان با توجه به شرایط موجود گفت که خواسته مردم ارومیه اعمال قرنطینه سراسری شهر است و مسئولان بایستی در این مورد چاره ای بیاندیشند تا بتوان جلوی شیوع این ویروس منحوس را تا حدی گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/08/07 - 10:33

چند روزیست که تعداد فوت شدگان هر شهر به تفکیک داخل نقشه استان درج نمیشود بهتر است درج شود تا شوکی بر مردم بیخیال وارد شود ترس مانع خیلی چیزها میشود حتی رعایت پروتکلها اینو دیگه همه میدونن همه چرا مسول مربوطه نمیدونه الله و اعلم