03:22|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 آبان 1399 - 12:02
کد خبر: 15231
یادداشت:

لزوم ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در ارومیه

با عبور و مرور از خیابان های شهر حتما با وانتی های میوه فروش برخورد کردیم وانتی هایی که مدت هاست چشم انتظار وعده های شهرداری برای ساماندهی آنها و در اختیار گذاشتن مکانی ثابت برای کسب و کار انها هستند .
لزوم ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، ساماندهی میوه فروشان سیار در ارومیه ، تکه کلامی است که هم در جلسات شورای اسلامی شهر و جلساتی که با حضور مسئولان شهری برگزار می شود ، بسیار شنیده شده است، اگرچه هر از گاهی برخوردهای مقطعی صورت گرفته اما هنوز راهکار اساسی برای آن پیدا نشده و نیازمند آن است که مدیریت شهری با تعامل با دیگر مسئولان بهترین گزینه را با بهره گیری از توانمندی کارشناسان در این زمینه برگزینند. 
 در حال حاضر باوجود اینکه برخی از مغازه های میوه فروشی در قیمت های فروش میوه مراعات حال مردم را نمی کنند،مردم به علت پایین بودن قیمت تمایل زیادی برای خرید از وانت بارهای میوه فروش دارند و این مساله باعث ایجاد ترافیک در سطح شهر می شود.
متاسفانه به دلیل عدم ساماندهی مناسب این وانت ها شاهد ایجاد گره های ترافیکی شدیدی در خیابان های مختلف شهر در ساعات پرتردد خودروها همچون ظهرها و ساعات پس از اذان مغرب هستیم.
 اغلب شاهد این موضوع هستیم که برخی شهروندان نیز رعایت حال سایر مردم را نکرده و برای خرید از وانت باری که خود حاشیه زیادی از خیابان را گرفته به صورت دوبله پارک کرده و از داخل خودرو دستور خرید را به فروشنده می دهند و این امر باعث تشدید ترافیک می شود.
 وانت بارهایی که با بار میوه‌های رنگارنگ یا در کنار خیابان‌های شهر و یا در کوچه‌های شهر مستقر شده‌اند ، نیازمند تدبیر مدیریت شهری می باشد زیرا سامان بخشیدن به این مسئله می‌تو‌اند در کاهش مشکلات ترافیک و رفاه مردم بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید