12:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آبان 1399 - 11:17
کد خبر: 15217
کرونا در کمین؛

جشن عروسی در بحران کرونا و رفتن به آغوش مرگ

برگزاری هرگونه جشن عروسی به منزله برگزاری جشن کرونا محسوب می شود و برخی از شهروندان با برگزاری پنهانی مراسمات شیوع ویروس کرونا را در استان تشدید می کنند.
جشن عروسی در بحران کرونا و رفتن به آغوش مرگ

سرویس اجتماعی باریش نیوز، هر ساله پس از اتمام ماه های محرم و صفر شاهد برگزاری جشن های عقد و عروسی هستیم ، اما امسال شرایط کاملا متفاوت است ، با شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه مراسم باعث تشدید ویروس کرونا خواهد بود.

با توجه به شرایط فعلی و بسته بودن تالارهای پذیرایی ، مردم راه دیگری را برای برگزاری مراسمات خود برگزیده اند. برگزاری پنهانی جشن های عروسی در باغ های شخصی گزینه انتخابی آنهاست.

واکنش ها نیز به این نوع مراسمات عروسی نیز متفاوت است گروهی همانند روال همیشگی شان در این مراسمات شرکت میکنند و علاقه مند هستند در یک جشن عروسی شرکت کنند حتی اگر به قیمت ابتلا به کرونا تمام شود.

ادامه وضعیت هشدار در آذربایجان غربی و بی توجهی برخی از مردم به این موضوع ، معضلی برای کسانی که رعایت می کنند شده است.
 همچنان در این شرایط می توان گفت روند شیوع بیماری کرونا افزاینده است و علامتی مبتنی بر کاهش بار بیماری دیده نمی شود.

موضوعی که در شرایط کنونی ارجحیت دارد این است که برگزار کردن مراسم با حضور میهمانان حتی به تعداد کم پذیرفتنی نیست چون این تصمیم گیری می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد لذا باید زوجین و خانواده های آنها اولویت های خود را روی کفه ترازو گذاشته و ببینند در شرایط کنونی کرونایی برگزاری مراسم عروسی چقدر الویت دارد و آیا این الویت ها آنقدر هست که سلامت عزیزانمان را در معرض خطر قرار دهیم، هرچند دوست داریم آنها در شادی ما سهیم باشند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید