19:34|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 01 آبان 1399 - 09:38
کد خبر: 15215
یادداشت:

مردم در مسیر فاجعه سفر نکنند / سفر در بحران کرونا یعنی بازی با مرگ

باز هم تعطیلاتی در پیش رو داریم که برای برخی از مردم از دیروز عصر آغاز شده است؛ و این در حالی است که بحران کرونا در کشور بویژه شهرهای بزرگ بسیار وخیم است.
مردم در مسیر فاجعه سفر نکنند / سفر در بحران کرونا یعنی بازی با مرگ

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در شرایطی که کشور، و بخصوص استان آذربایجان غربی مرگبارترین روزهای شیوع کرونا را پشت سر می گذارند، متاسفانه بسیاری از مردم عزم سفر کرده اند و این در حالی است که هنوز هیچ تصمیمی از سوی مسئولین امر جهت اعمال محدودیت های سفر گرفته نشده است و بسیاری از مردم چمدان های خود را بسته اند؛ احتمالاً مسئولین میخواهند بعد از پایان مسافرت ها آن را ممنوع اعلام کنند و این همان حکایت همیشگی نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود...

قرار بر این بود، دور کار شدن کارمندان و آنلاین شدن آموزش مدارس و دانشگاه ها به جلوگیری از شیوع کرونا عمل کند، اما متاسفانه در روزهای تعطیل این مسئله معکوس عمل می کند چرا که برخی از کارمندان، حال که هیچ مانعی برای سفر کردنشان وجود ندارد بدون دغدغه و نگرانی از کار خود و مدرسه رفتن فرزندانشان و بیخیال کرونا به مسافرت می روند.

در این میان مردم نیز با وجود هشدارهای پی در پی، متاسفانه هیچ توجهی به ماندن در خانه برای شکست کرونا ندارند و همه اینها می تواند بسیار خطرناک و عواقبی جبران ناپذیر در این شرایط بحرانی بوجود بیاورد.

و در آخر اینکه با شرایط موجود و بررسی های میدانی عزمی جدی از سوی مسئولان برای مانع شدن از سفر دیده نمی شود و این یعنی فاجعه ای دیگر برای رکورد شکنی کرونا در راه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید