09:49|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مهر 1399 - 13:10
کد خبر: 15214
یادداشت:

افزایش بی رویه اجاره بها در ارومیه در هیاهوی کرونا

افزایش اجاره‌» جمله‌ای است که بسیاری از مستاجران این روزها با آن روبه‌رو شده‌اند،متاسفانه بازار قیمت اجاره‌بها در این شهر سر به فلک گذاشته و این امر باعث نگرانی مستاجرها شده و بسیاری از آنها بدلیل عدم توان پرداخت اجاره های هنگفت ناگزیر به حاشیه های شهر رفته اند که این امر برای بسیاریی از آنها ناخوشایند است.
افزایش بی رویه اجاره بها در ارومیه در هیاهوی کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، از اوایل شروع سال جاری و همزمان با افزایش همه گیری کرونا و همچنین با توجه به وضعیت اقتصادی ، قیمت اجاره بها در ارومیه روند روبه به افزایش به خود گرفته و مستاجران نگران آینده و گذران زندگی خود با توجه به این روند صعودی و غیرقابل کنترل قیمت اجاره ها هستند.

«افزایش اجاره‌» جمله‌ای است که بسیاری از مستاجران این روزها با آن روبه‌رو شده‌اند،متاسفانه بازار قیمت اجاره‌بها در این شهر  سر به فلک گذاشته و این امر باعث نگرانی مستاجرها شده و بسیاری از آنها بدلیل عدم توان پرداخت اجاره های هنگفت ناگزیر به حاشیه های شهر رفته اند که این امر برای بسیاریی از آنها ناخوشایند است.

اما مشکلی که اکنون با شیوع کرونا مستاجران را نگرانتر از گذشته کرده، افزایش نرخ اجاره‌بها است چرا که بسیاری از مالکان بدون لحاظ شرایط فعلی نرخ اجاره‌ها و رهن کامل را افزایش داده‌اند.

درحالی که مسئولان بارها در جلسات و برنامه‌های خبری اعلام کرده‌اند برای حل معضل مسکن برنامه‌ریزی کرده‌اند و تصمیم‌گرفته‌اند که اجاره نشین‌ها را از بن بست فعلی رها کنند اما با وجود تمام این موارد و اظهار نظرها یا حتی برنامه‌ریزی‌ها  نرخ اجاره‌بها در شهر ارومیه درحالی سر به فلک کشیده که تعداد زیادی از واحدها در این شهرستان همچنان خالی است و همین موضوع می طلبد که مسئولین این امر نظارت بیشتری جهت حل این بحران داشته باشند.

در پایان اینکه، مسئولین بایستی باتوجه به شیوع کرونا و افزایش بیکاری فکری بحال مستاجران و قشر ضعیف جامعه نمایند تا بیشتر از این کمراقشار ضعیف و آسیب پذیر زیر بار مشکلات خم نشود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید