18:20|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 30 مهر 1399 - 11:15
کد خبر: 15212
یادداشت:

پروتکل های بهداشتی را در جایگاه های سوخت جدی بگیریم

جایگاه های سوخت یکی از جدی ترین منشا انتقال ویروس کرونا می باشند و رعایت پروتکل های بهداشتی را باید در این مکان ها جدی بگیریم.
پروتکل های بهداشتی را در جایگاه های سوخت جدی بگیریم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، با توجه به اینکه شهر ارومیه در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته و روز به روز بر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بیشتر شده باید پروتکل های بهداشتی را در بعضی از مکان ها مهم که منشا اصلی انتقال ویروس هست را رعایت کنیم.

یکی از این مکان های مهم و اصلی منشا انتقال کرونا جایگاه های سوخت هست که باید خیلی مراقب باشیم و حتما پروتکل های بهداشتی را در این مکان ها رعایت کنیم.

ولی در نیمی از جایگاه های سوخت ارومیه رعایت پروتکل های بهداشتی هم از سوی اپراتور ها و هم از سوی مردم اجرایی نمی شود و مسئولین ذیربط نیز نظارتی بر این موضوع ندارند.

باید حتما برای حفظ سلامتی خود و خانواده هنگام ورود به جایگاه‌های عرضه فرآورده های نفتی از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنیم تا به ویروس کرونا مبتلا نشویم. 

مسئولان ذیربط باید نظارتی بیشتری بر جایگاه های سوخت ارومیه در این روز های حساس کرونایی که وضعیت هشدار داده شده و تخت های بیمارستان ها پر از بیماران مبتلا به کرونا هست  داشته باشند و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی متصدی جایگاه آن مکان را تعطیل یا پلمپ کنند. 

امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت و دیگر اماکن پرخطر که منشا اصلی ویروس کرونا هستند هرچه سریع تر به قطع زنجیره ای این ویروس کمک کنیم. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید