14:49|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 مهر 1399 - 08:29
کد خبر: 15202
یادداشت:

لزوم نظارت بر افزایش کیفیت نان در ارومیه

نان یکی از ضروریات مهم در سبد غذایی مردم به شمار می‌رود و توجه به کیفیت این مواد غذایی بسیار مهم است.
لزوم نظارت بر افزایش کیفیت نان در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، سلامت و کیفیت نان از مسائل مهمی است که باید دقت بیشتری در این مورد صورت گیرد.

چندی پیش مشکل کمبود نان را در ارومیه شاهد بودیم که بعد از گذشت چند روز این مشکل برطرف شد ولی متاسفانه مشکل کیفیت نامناسب نان همچنان ادامه دارد و دغدغه ای برای ارومیه ای ها محسوب می شود که فقط توجه و نظارت بیشتر می تواند افزایش کیفیت نان را محقق سازد در این میان توجه جدی به بهداشت نانوایی ها و نظارت بر افزودنی ها می تواند به ارتقا کیفیت نان کمک کند.

میل مردم به خرید نان های روغنی و سنگک و گلایه های مختلف از بی کیفیتی نان از قبیل : پخت، اندازه و نوع آرد استفاده شده ، سیاه یا سفید بودن نان ، از مهم ترین دغدغه های آنان است.
 
بی کیفیتی نان باعث شده مقداری از این نان ها بعنوان ضایعات دور ریخته شوند نان بعنوان یک خوراک متبرک در نگاه دینی و انسانی به توجه بیشتری نیاز دارد.

توزیع و تقسیم عادلانه توسط عاملین فروش آرد شهر ارومیه باید با نظارت مسئولین دستگاه های ذیربط برای تامین نان مورد نیاز شهروندان صورت گیرد تا براساس آن سهمیه آرد با نظارت دقیق و بصورت عادلانه توزیع شود.

رعایت بهداشت و ارائه نان باکیفیت جهت جلب رضایت شهروندان بسیار مهم است و انتظار می رود کیفیت و رعایت مسائل بهداشتی در پخت نان از سوی نانوایان در اولویت قرار گیرد.

بطور مستمر ، کیفیت آرد تحویلی و نظارت بر بهداشت و نحوه پخت نان توسط دستگاه های متولی باید انجام گیرد و درصورت مشاهده تخلف از سوی نانوایی ها ، اعمال قانون در کمترین زمان ممکن انجام شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید