14:16|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مهر 1399 - 11:08
کد خبر: 15191
با تشدید کرونا؛

آذربایجان غربی برای کنترل بحران کرونا نیازمند حرکت جهادی از سوی مردم و مسئولین است

موج سوم و بحرانی کرونا در آذربایجان غربی از نیمه دوم شهریور به شکلی نگران کننده در حال امتداد است و این بحران روز به روز در حال افزایش است و شرایط هر روز بسیار خطرناکتر از روز گذشته می شود.
آذربایجان غربی برای کنترل بحران کرونا نیازمند حرکت جهادی از سوی مردم و مسئولین است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این وضعیت بحرانی در شهرستان ارومیه بیشتر از جاهای دیگر خود را نشان داده و علیرغم هشدارها و تذکرات پی در پی دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه های جمعی و... باز هم برخی از مردم به این هشدارها توجه نکرده و همچنان از تجمعات غیر ضروری در بعضی از مکانهای سطح شهر اجتناب نمی کنند.

متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در آذربایجان غربی پایین تر از میانگین کشوری گزارش شده و همچنین موارد بستری و مرگ و میر نیز در این استان بالاتر از متوسط کشوری اعلام شده است.

بنابه اعلام دانشگاه علوم پزشکی تعداد افراد بستری در ارومیه به حد بحرانی رسیده و به دلیل تکمیل تخت های بیمارستان دولتی، بیماران در آمبولانس نگه داری می شوند تا ظرفیت تخت آزاد شده و به بخش های بستری منتقل شوند.

با توجه به شرایط موجود، برای مهار کرونا در استان باید شاهد حرکت جهادی مردم استان و مسئولین باشیم.

چرا که کادر درمان نیز دچار فرسودگی و خستگی شده اند و روز به روز تعداد بیماران بدحال، بیشتر می شود و متاسفانه کنترل این ویروس از کنترل خارج شده و در این راستا مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را بیشتر از همیشه جدی بگیرند و همچنین با انجام تمهیدات از سوی نهادها و ارگان های دولتی استان و... همه با هم و دست در دست هم با حرکتی جهادی تا حدی این ویروس منحوس را کنترل کرده و دیگر شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم و کادر درمان را در این روزهای سخت خسته تر نکنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید