11:41|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1399 - 11:33
کد خبر: 15186
یادداشت:

ضدعفونی خیابان‌ها و معابر پرتردد ارومیه در دست فراموشی

لزوم ضدعفونی معابر پرتردد و سطوح پر مصرف برای جلوگیری از شیوع و انتقال کرونا از نیازهای ضروری شهری در این شرایط کرونا می باشد .
ضدعفونی خیابان‌ها و معابر پرتردد ارومیه در دست فراموشی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، باتوجه به شیوع کرونا در سطح استان ، ضدعفونی کردن خیابان ها و معابر پرتردد از جمله ؛ ایستگاه های اتوبوس، بادجه های شارژ کارت از اقدامی اساسی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که باید انجام شود.

از دیگر عوامل کاهش ویروس کرونا ، پخش تیزر های متعدد آموزشی و هشدار دهنده در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا در تلوزیون  های شهری سطح شهر ، طراحی و ساخت المان هایی با موضوع کرونا در معابر عمومی شهر ، نصب ماسک بصورت نمادین برروی تعدادی از المان های شهری در راستای هشدار و اعلام آگاهی به شهروندان در خصوص رعایت موارد بهداشتی می باشد.

با توجه به افزایش آمار کرونا و عدم رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی و تردد در معابر شلوغ توسط مردم ، نیاز شهر به ضدعفونی معابر بیش از پیش شده است ولی متاسفانه اخیرا کم و کاستی هایی را در این باره شاهد هستیم.

در این شرایط کرونایی نیاز مبرم مردم و شهر به ضدعفونی خیابان ها و معابر روز به روز بیشتر میشود لذا انتظار میرود که نهاد های ذیربط به این مشکل اساسی جامه عمل بپوشانند و در راستای مقابله و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در عملیات ضدعفونی معابر اقدامات مربوطه را به عمل آورند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید