01:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 مهر 1399 - 10:01
کد خبر: 15184
یادداشت:

عدم رعایت محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه ادامه دارد

باتوجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ارومیه، متاسفانه برخی از مردم با رعایت نکردن محدودیت‌ها و حضور در باغ رضوان به دامنه انتشار ویروس کرونا دامن می زنند.
عدم رعایت محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه ادامه دارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، قریب به ۸ ماه است با شیوع ویروس منحوس کرونا در آذربایجان غربی گذران زندگی برای اکثریت مردم مشکل شده است.
 
برای جلوگیری از شیوع و انتقال این ویروس محدودیت های از قبیل ؛ محدودیت رفت و آمد ،قرنطینه خانگی ، عدم تجمع و رفت و آمد مردم در آرامستان‌ها و مراکز عمومی اعمال شده است.
 
این روزها باتوجه به افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از covid_19 ، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مخصوصا در مکان های پرتجمع از سوی مردم یک اصل ضروری برای از بین بردن این ویروس می باشد.

متاسفانه در این روز های نگران کننده شاهد تجمع هایی در باغ رضوان ارومیه هستیم که مردم برای شرکت در مراسمات عزاداری تمامی محدودیت های بهداشتی را زیرپا گذاشتند در واقع آنها راه را برای انتشار و انتقال کرونا هموار ساخته اند.

غفلت و بی توجهی اغلب مردم درمورد محدودیت ها و عدم جدی گرفتن محدودیت ها و مسدود سازی راه های منتهی به باغ رضوان از سوی مسئولین کرونا را حادتر از پیش کرده در این شرایط نگران کننده انتظار میرود مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران از حضور در باغ رضوان اکیدا خودداری کنند در مقابل، مسئولین نیز بایستی محدودیت ها را با جدیت تمام اعمال و به این مسئله رسیدگی کنند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید