20:06|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 23 مهر 1399 - 11:55
کد خبر: 15176
یادداشت:

آذربایجان در شرایط بسیار خطرناک کرونایی/ کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد

از روز گذشته با اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مبنی بر بحرانی بودن وضعیت کرونا در استان، نگرانی های مردم از خطرناکی این ویروس منحوس بیشتر از پیش شده است.
آذربایجان در شرایط بسیار خطرناک کرونایی/ کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد

سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ گزارش های میدانی از سطح شهر نیز حاکی از آن است که بسیاری از مردم همچنان بدون توجه به مقررات کرونایی در مکان های شلوق و بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی مانند پاساژها، بازار، و .. تجمع می کنند.


با توجه به افزایش قابل توجه مرگ و میر های کرونایی و وضعیت فوق حاد استان باید هر چه سریعتر تدابیری از سوی مسئولان مربوطه جهت جلوگیری از تجمعات مردمی در برخی از مکان های شلوق شهر اعمال گردد.

متاسفانه بسیاری از بیمارستان ها در سطح استان درگیرند و ظرفیت آنها بصورت کامل پر شده است؛ حتی برخی از بیمارستان های خصوصی نیز ظرفیت هایی را برای بستری بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده اند.

با کمال تاسف در حال حاضر می بینیم که در این روزها، بسیاری از مردم بصورت خانوادگی به کرونا مبتلا می شوند، نه اینکه فقط یک نفر از اعضای خانواده مبتلا شده باشد و این قضیه بسیار نگران کننده می باشد.

در این میان با توجه به شرایط بسیار حاد و بحرانی، مردم باید بیشتر از پیش به رعایت پروتکل های بهداشتی بپردازند و از سفرهای غیر ضروری، مهمانی ها و تجمعات به شدت اجتناب نمایند.

لازم به ذکر است که با سرد شدن هوا و آغاز فصل سرما و همچنین احتمال آلودگی هوا در روزهای سرد، اوضاع می تواند وخیم تر از وضعیت فعلی شود و مرگ و میرهای ناشی از کرونا بیشتر شود.

پس مردم هستند که در این روزهای سخت و بحرانی با رعایت پروتکل های بهداشتی از افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا تا حد زیادی می توانند جلوگیری نمایند و جان خود و عزیزانشان را نجات دهند. پس به یاری هم در این روزهای بحرانی استان بشتابیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

ناصر
1399/07/23 - 22:17

سلام فعلا مسولین در خوابند خبرنگاران باید با پیگیریهای مدام سعی کنند این مسولین بی کفایت را از خواب غفلت بیدار نمایند تا شاید راه حلی پیدا نموده و به داد مردم برسند که کمی غیر ممکن است