23:11|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1399 - 12:12
کد خبر: 15167

برگزاری اولین گردهمایی تخصصی ناباروری و نازایی  در ارومیه

اولین گردهمایی تخصصی ناباروری و نازایی کارکنان تابعه قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا کشور با حضور فرمانده قرارگاه انصار در ارومیه برگزار شد.
برگزاری اولین گردهمایی تخصصی ناباروری و نازایی  در ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اولین گردهمایی تخصصی ناباروری و نازایی کارکنان تابعه قرارگاه منطقه شمالغرب نزاجا کشور با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار نزاجا و دیگر فرماندهان منطقه شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد.

در این گردهمایی امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سلمانی فرمانده قرارگاه انصار گفت: قرارگاه انصار در اواخر سال گذشته در راستای اجرایی نمودن طرح های حمایتی (لبیک یا علی اضغر(ع)) و حمایت از کارکنان و خانواده های نزاجا تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه انصار با اهداف ویژه ای طراحی و تشکیل شده و اولین هدف این قرارگاه توجه خاص به فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد.

سلمانی افزود: از دیگر اهداف قرارگاه انصار نظام مند نمودن فرایند رسیدگی به درخواست ومشکلات کارکنان در تمام سطوح سازمانی وتوسعه ونشاط وشادابی برای کارکنان نزاجا بویژه کسانی که در مناطق کمتر توسعه یافته خدمت میکنند می باشد.

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا گفت: این گردهمایی در راستای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر سیاست های کلی و ازدیاد جمعیت و دیدار چهره به چهره فرماندهان منطقه با خانواده کارکنانی که صاحب فرزند نشده اند تشکیل گردیده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری کارکنانی که صاحب فرزند نیستند شناسایی و به مشکلات آن ها در گردهمایی رسیدگی خواهد شد.

سلمانی اشاره کرد: تمامی خدمات درمانی و بهداشتی این خانواده از صر تا صد رایگان می باشد و دفترچه های مخصوصی برایشان پیش بینی شده است.

فرمانده قرارگاه انصار نزاجا در آخر به برسی و حل مسائل درمانی و بهداشتی خانواده های کارکنان منطقه شمالغرب نزاجا پرداخت.


 
 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید