20:30|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مهر 1399 - 10:21
کد خبر: 15159
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی؛

خط کشی ۱۶۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی نزدیک به ۱۶۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست سالجاری خبرداد.
خط کشی ۱۶۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود: از این خط کشی مقدار نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر بصورت پیمانی و ۸۵۰ کیلومتر نیز به صورت  امانی و توسط اکیپ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اجرا گردیده است.

 شکری گفت : در طی شش ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۰۰۰ شاخه گاردریل جدید در سطح محورهای مواصلاتی استان نصب گردیده و همچنین بر اساس قرار داد پیمانی نزدیک ۳۰۰۰ شاخه گاردریل نیز در این مدت پس از جمع آوری توسط اکیپ های راهداری در نقاط مورد نظر بازسازی و تعمیر شده است.

 وی اظهار داشت در نیمه نخست سال جاری ۱۳۸۵ دستگاه چراغ های چشمک زن سولار برقی در سطح محورهای مواصلاتی استان نصب و یا تعمیر و نگهداری شده و نیز در راستای آشکار سازی نقاط پرحادثه و بر اساس مصوبات کمیته ایمنی استان تعداد ۳۰ دستگاه چراغ های آذرخشی پلیس مجازی سولار برقی در سطح استان نگهداری گردیده است.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی در مورد اقدامات لازم در خصوص آرام سازی و آشکار سازی نقاط پرحادثه در شش ماهه نخست سال جاری گفت : اجرای ۹۵ مورد سرعت کاه پلاستیکی و آسفالته در تقاطع های تی شکل و قوس های خطرناک ، نصب ۲۴۰۰ عدد چشم گربه ای دو طرفه ،نصب نزدیک به ۱۱۰۰ عدد میله جدا کننده و نصب بالغ بر ۳۲۰۰ عدد انواع تابلو های هشدار دهنده و مسیر نما از جمله اقدامات بوده است.

این مقام مسئول در پایان از بالغ بر ۸۸۰۰ تن نخاله برداری ، اجرای نزدیک به ۲۱۵ مورد احکام قضایی تجاوز به حریم راه ، افزون بر ۸۵۰ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه ، نزدیک ۶۰۰ عدد تنقیه پل ، بالغ بر ۴۱۰۰۰ عدد شستشوی انواع تابلو علائم ، افزون بر ۷۵۰ مورد رنگ آمیزی و آشکار سازی سرعت کاه و بالع بر ۸۰ کیلومتر ترانشه برداری در سطح محورهای مواصلاتی استان به عنوان سایر مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری یاد کرد.

 ​

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید