19:55|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 20 مهر 1399 - 09:57
کد خبر: 15158
یادداشت:

کرونا اینبار خشن‌تر به میدان آمده است

ویروس کرونا با قدرت بیشتری در حال گسترش است و مردم باید با جدیت با این ویروس منحوس مبارزه کنند تا شاهد افزایش بیش از پیش مرگ و میر در بین مردم نباشیم.
کرونا اینبار خشن‌تر به میدان آمده است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، نگرانی از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آذربایجان‌غربی روز به روز بیشتر می‌شود .

در حال حاضر شرایط استان در وضعیت قرمز قرار دارد و این ویروس منحوس به صورت میانگین روزانه جان بین ۱۵ تا ۲۰ نفر در سطح استان را می‌گیرد.

متاسفانه با آغاز فصل سرما و همراه شدن ویروس کرونا با آنفولانزای فصلی بر شدت مبتلایان به این بیماری افزود شده است و نیار است خود مراقبتی و تقویت سیستم ایمنی بدن با جدیت بیشتری از سوی تک تک مردم رعایت شود.

بارها و بارها به موضوع شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا اشاره شده و این امر همچنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در شرایط کنونی همه اقشار جامعه در برابر شکست کرونا نقش دارند و میتوانند هر یک با وظایف شخصی خود بر علیه کرونا قدم بردارند.

بهترین راه پیشگیری از کرونا، قطع زنجیره انسانی است بنابراین باید با صبوری بیشتر تا حد امکان در خانه بمانیم تا زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کنیم.

همه ما دست به دعا هستیم تا شیوع این بیماری هر چه سریعتر کاهش یابد اما تنها دعا کافی نیست زمانی میتوانیم از شر کرونا خلاص شویم که هر یک از اعضای جامعه بتوانند وظیفه خود را برای شکست ویروس کرونا به درستی انجام دهند.

رعایت موارد بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور غیر ضروری در محیط های عمومی و تا حد امکان در خانه ماندن قطعا به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شایانی میکند که امیدواریم با اقدامات پیشگیرانه این امر محقق شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید