08:12|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مهر 1399 - 12:46
کد خبر: 15157
یادداشت

بحران کمبود نان همچنان در ارومیه می تازد

مردم ارومیه علیرغم وعده های مسئولین همچنان با کمبود نان در سطح شهر روبرو هستد و همین امر باعث ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی ها شده است.
بحران کمبود نان همچنان در ارومیه می تازد

سرویس اقتصادی باریش نیوز، گزارش‌های مردمی حاکی از نگرانی‌های آنان از کمبود نان و همچنین تشکیل صف‌های طولانی برای خرید آن هستند که این ازدحام در شرایط فعلی و بحران کرونا  نگرانی آنها را دو چندان کرده است.

با اظهارات مسئولین استانی و شهرستانی هیچ مشکلی از نظر کمبود آرد و همچنین هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت گرفته نشده... حال سوال اینجاست ، این صف ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ آیا تشکیل چنین صف هایی در این شرایط بحرانی بازی با جان مردم نیست؟

جالب اینجاست به گفته بسیاری از مسئولین هیچ مشکلی در کمبود نان نداریم و آنها مشکل کمبود نان را انکار می‌کنند ولی متاسفانه مشاهدات و گزارش های مردمی خلاف این ادعا را ثابت می‌کند.

در این راستا بسیاری از مردم نیز انگشت اتهام را به سوی نانوایان بلند کرده اند و معتقدند که آنها آرد را در بازار آزاد می فروشند و از طرفی نانوایان نیز توپ را در زمین مسئولان می اندازند. در این میان نیز برخی از آنها معتقدند که قیمت تمام شده نان بسیار زیاد است و هزینه هایی از جمله انرژی و دستمزد کارگر ، اجاره مغازه وحتی خمیرمایه افزایش چشمگیری داشته است لذا این بی نظمی در پخت نان در اعتراض به همین موضوع و مجبور کردن مسئولان برای گرانی نان است.

به هرحال باید مسئولان هرچه سریعتر به این بحران در سطح شهر رسیدگی نموده چرا که انصاف نیست ، دراین شرایط سخت اقتصادی و همچنین بحران کرونا مشکلی بر مشکلات مردم اضافه شود و زیر بار مشکلات بیشتر از پیش گرفتار شوند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

سجاد
1399/07/20 - 14:08

سلام من خودم ناموا هستم آقا با این شرایط گرانی ارد آزاد برا ما نانوا که آزاد پز هستیم نمیسرفه خودشم ارو نمیدن میکن نیس الان 150 تومن اوردن برا من خب چیکار کنم هر کونی 150 تا نون روغنی میده با این گرانی روغنم حالا خودت حساب کن سودشو خب