14:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399 - 17:03
کد خبر: 15150
دبیر موسسه مردم نهاد جوانه سلامتی چی چست آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش:

سوختن استعدادهای ورزشی، به دلیل نبود افراد متخصص در راس برخی از هیت‌های ورزشی آذربایجان غربی

استفاده از افراد باتجربه و متخصص، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی و افراد تحصیلکرده ورزشی در حوزه ورزش و همچنین راس هیاتهای ورزشی می تواند باعث پیشرفت ورزش استان و ایجاد انگیزه و پیشرفت هر چه بیشتر ورزشکاران این استان شود.
سوختن استعدادهای ورزشی، به دلیل نبود افراد متخصص در راس برخی از هیت‌های ورزشی آذربایجان غربی

مهران نوری دبیر موسسه مردم نهاد جوانه سلامتی چی چست در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز با عنوان این مطلب گفت: متاسفانه امروزه شاهد فعالیت افرادی در راس هیاتهای ورزشی هستیم که هیچ تخصص وآگاهی در زمینه آن رشته ورزشی ندارند و این خود باعث کاهش انگیزه ورزشکاران و به مرور زمان، سوختن استعدادهای ورزشی در سطح استان خواهد شد.

وی در ادامه رسیدگی به این معضل بزرگ در ورزش استان را از سوی مسئولان ورزشی استان خواستار شد و گفت: عدم رسیدگی و بی توجهی به این موضوع می تواند ضربه سختی بر پیکره ورزش استان وارد نماید.

دبیر موسسه مردم نهاد جوانه سلامتی در ادامه سخنان خود به فعالیت های این موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات ورزشی استان اشاره کرد و افزود : این موسسه متشکل از نیروی انسانی جوان و متخصص ورزشی است که در قالب کمیته های ورزشی، فرهنگی، آموزشی و گرشگری جهت آگاه سازی مردم در زمینه فعالیت های ورزشی هم گام و هم جهت با هیات های ورزشی در حرکت است.

نوری در خاتمه، به برنامه های این موسسه در هفته تربیت بدنی اشاره کرد و گفت: موسسه مردم نهاد جوانه سلامتی  با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات همگانی استان و شهرداری ارومیه پویشی به نام پویش شهر فعال با طرح های ویژه و مشخص در سطح شهر برگزار خواهد کرد.

آدرس پیج اینستای موسسه جوانه سلامتی چی چست:
javane_salamati_chichest

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید