17:26|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 16 مهر 1399 - 08:28
کد خبر: 15143
به مناسبت هفته کودک؛

کودکانی که کودکی نمی‌کنند

خانه‌های کوچک و فضاهای نامناسب شهری، زندگی کودکان امروزی را بیش از هر نسل دیگری سخت کرده است، آنها حتی فرصتی برای کودکی ندارند
کودکانی که کودکی نمی‌کنند

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، هفته ملی کودک و نوجوان در حالی از ۱۲ مهرماه آغاز شده  که ساختن فردا و آینده برای کودکان امروز در سایه مشکلات و چالش‌های فراوان مبهم و پردغدغه است.

 امروزه کودکان کودکی نمی‌کنند در گذشته کودکان با خاک بازی می‌کردند و خلاقیت نشان می‌دادند و خود را به چالش می‌کشیدند اما کودکان امروزی ارتباط چندانی با زندگی ندارند و در آپارتمان‌ها  اسیر شده اند از سوی دیگر کودکان ما درگیر آموزش‌های زیادی نظیر کلاس‌های آموزشی و غیره از سوی خانواده‌ها شدند و این آموزش‌ها در کنار درس خواندن به کودکان تحمیل می‌شود و والدین فکر می‌کنند با فرستادن فرزندانشان به کلاس‌های مختلف نظیر موسیقی، ورزش و غیره کودک فعال می‌شود.

 تهدید کرونا کودک را از محیط تفریح و مدرسه دور کرده است و کودک با یک افسردگی مواجه شده است و باید در این بخش فکر و برای آن چاره اندیشی کرد.

با توجه به وضعیت اقتصادی و فاصله طبقاتی در بین خانواده ها سبب بروز مشکلات و عقده‌هایی در جامعه می‌شود و باید برای حل مشکلات در خانواده‌ها فکری کرد و آنقدر در مقابل تربیت کودکان خطاکار نباشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید