13:54|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1399 - 12:26
کد خبر: 15142
رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت و گو با باریش خبر داد:

هیچ مشکلی در کمبود آرد و نان نداریم

کمبود آرد و افزایش قیمت نان در ارومیه صحت ندارد و آرد به میزان کافی برای تولید نان به نانوایان توزیع می شود.
هیچ مشکلی در کمبود آرد و نان نداریم

اللهوردی حسن زاده رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز نسبت به نبود آرد و کمبود نان در شهر ارومیه گفت: هیچ مشکلی در کمبود آرد و نان در ارومیه نداریم و مردم نگران نباشند.

وی افزود: شهر ارومیه و حومه شهر یک میلیون جمعیت دارد و روزانه 32 میلیون قرص نان در نانوایی های شهر پخته می شود از این رو هیچ کمبودی در نان نداریم و شهروندان جلوی نانوایی ها صف نکشند.

حسن زاده در مورد افزایش قیمت نان نیز گفت: هیچ گونه افزایش قیمت تا پایان سال در نان وجود ندارد و با مصوبه ای که در آبان ماه سال گذشته تصویب شده قیمت هر سنگگ یارانه یک 1000 تومان ، یارانه  دو 2500 تومان و بربری و نان روغنی نیز براساس یارانه 1000 تومان یارانه دو 1500 تومان و نان لواش 240 تومان می باشد.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: با هرگونه افزایش قیمت خودسرانه در نانوایی ها برخورد خواهد شد و شهروندان افزایش خودسرانه قیمت نان را به 124 گزارش دهند.

وی در خصوص بسته بودن نانوایی ها گفت: 800 نانوایی لواش و 750 نانوایی سنگگ و روغنی از صبح ساعت 7 الی 12 و 40 واحد نانوایی بعداز ظهر از ساعت 3 الی 6 در سطح شهر ارومیه فعالیت می کنند و هیچ نانوایی بسته نیست.

حسن زاده افزود: مردم و شهروندان نیز در خرید نان مراعات کنند و به اندازه تعداد خانواده نان بخرند ولی متاسفانه خیلی از شهروندان نان مصرفی یک ماهه را یکجا خریداری کرده و باعث کمبود نان در نانوایی ها می شوند.

رئیس اتحادیه نانوایان در آخر از شهروندان درخواست کرد که به هیچ عنوان در جلوی نانوایی ها برای خرید نان تجمع نکنند و بفکر سلامت خود و دیگران باشند چون آرد و نان به اندازه کافی وجود دارد و نبود آرد و نان در چند روز اخیر شایئه ای بیش نیست.

 
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید