13:32|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 مهر 1399 - 08:30
کد خبر: 15137
یادداشت

نگرانی اولیای دانش آموزان از آینده تحصیلی فرزندانشان

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص محدودیت های کرونایی، آموزش دانش آموزان در استان بصورت غیرحضوری برگزار می شود.
نگرانی اولیای دانش آموزان از آینده تحصیلی فرزندانشان

سرویس اجتماعی باریش نیوز: متاسفانه ویروس کرونا ضررهای زیادی به نظام آموزشی کشور وارد کرد و از آنجایی که نظام آموزشی کشور برای اولین بار با چنین بحرانی روبرو شده ، طرح و اجرای آموزش مجازی و راه اندازی شبکه شاد هم نتوانسته گره از این مشکل بگشاید.

به همین خاطر خانواده ها نگران آینده تحصیلی فرزندان خود هستند؛ عده ای از نداشتن گوشی و دسترسی به اینترنت می گویند، برخی از عدم توجه فرزندان خود در کلاس های آنلاین و بازیگوشی های کودکانه آنان بخصوص دانش آموزان دوره اول ابتدایی شکایت دارند؛ تمام این ها گوشه ای از مشکلات آموزش مجازی در استان محسوب می شود.

همچنین ارزشیابی در این نوع آموزش درست و قطعی نیست ؛ نه معلم، نه خانواده و نه دانش آموز شناخت درستی از یادگیری نخواهند داشت و خود دانش آموز نیز از امتحان و یادگیری ارضا نمی شوند.

بی شک آموزش های آنلاین بر کیفیت آموزش تاثیر گذار است و والدین دانش آموزان در این شرایط بحرانی از آموزش و پرورش انتظار دارند تا کیفیت برنامه های آموزشی و فضای مجازی را بالا ببرند و با بررسی و رفع نواقص و مشکلاتی که در این فضا وجود دارد، دغدغه ها و نگرانی های اولیای دانش آموزان را تا حد امکان رفع نمایند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

توحیدنیک پور
1399/07/16 - 08:21

باسلام.ازاموزش وپرورش عاجزانه خواهش میکنیم امسال کلامدرسه هاروچه حضوری چه مجازی تعطیل کنند. بخدابچه هاچیزی ازدرسانمیدونن. مگه چی میشه یسال عقب بمونن. این خواسته خیلی ازاولیاهاهست. باتشکر

المیرا
1399/07/15 - 22:23

سلام خسته نباشیپس من ٩ سال دارد وکلاس دوم هست اصلا با گوشیدرس نمی خواند ودر کلاسهای انلاین به سختی شرکت میکند ای کاش امسال مدارس تعطیل میشد