11:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 مهر 1399 - 09:38
کد خبر: 15123
یادداشت:

ورودی‌های شهر ارومیه نیازمند ساماندهی

رسیدگی و ساماندهی ورودی های شهری از لحاظ هویت بخشی و پیشرفت ابادانی به شهر ارومیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
ورودی‌های شهر ارومیه نیازمند ساماندهی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، ورودی شهرها به دلیل اینکه معرف آن شهر بوده؛ ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت است.

 ورودی‌های شهر اولین تقاطعی هستند که مسافران و گردشگران در بدو ورود به شهر با آن روبرو می‌شوند و بخش عمده تصورات آنها در خصوص فرهنگ و آبادانی شهر در آن لحظه شکل می‌گیرد از این رو ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهرها بایستی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

 زیبا سازی و ساماندهی ورودی‌های 5 گانه شهر ارومیه به دلیل وسعت یکی از بزرگترین و مهمترین پروژه های مهم شهری است.

 ساماندهی ورودی‌های شهری باعث ایجاد مسیری سالم و ایمن برای مسافران و شهروندان می‌شود که نتیجه آن تنها کاهش آمار تصادف و بالا رفتن امنیت شهروندان نبوده و به زیبا تر شدن شهر ارومیه کمک شایانی می کند.

با توجه به هویت تاریخی ارومیه لزوم برنامه ریزی در جهت ساماندهی ورودی‌های این شهر ضروری می‌باشد از این رو از نهاد‌های ذی ربط خواهشمند است در شناسایی شهر به مسافران با ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر در توسعه و آبادانی و رونق اقتصادی شهر اقدامات عملی انجام دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

Amir
1399/07/13 - 21:44

بله بیشترین رخ چشنمود هر شهری به ورودی اون شهر نسبت داده میشه و القا گر سطح توسعه مندی آن شهر در نگاه بدو ورود مسافر و مهمان شهر است

ناصر
1399/07/13 - 20:59

باسلام علاوه بر مناظر کریح در ورودیها تابلو های راهنما نیز وجود ندارد مثلا باید به مسافر گفت از روی سومین پل رد شدی بپیچ به راست بیشترپلها فاقد نامگذاری بوده و تابلو راهنما نیز غیر کافیست یک غیر بومی محال است ادرسی پیدا کند