09:24|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مهر 1399 - 09:37
کد خبر: 15109
یادداشت:

خطر تبدیل مراکز درمانی به کانون کرونا

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری فصلی آنفولانزا مراجعه مردم به مراکز درمانی افزایش یافته از این رو دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی باید با جدیت بیشتری رعایت شود.
خطر تبدیل مراکز درمانی به کانون کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، با توجه به پررنگ شدن ویروس کرونا در سطح کشور به ویژه آذربایجان‌غربی وضعیت بیش از پیش نگران کننده شده است.

متاسفانه اغلب مردم حضور در تجمعات و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و همین امر سبب اوج  گرفتن و تشدید ویروس کرونا می‌شود.

از سوی دیگر با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و شیوع بیماری فصلی آنفولانزا مراجعه مردم به مراکز درمانی افزایش یافته از این رو دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز درمانی باید با جدیت بیشتری رعایت شود.

متاسفانه برخی از مراکز درمانی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوتاهی می‌کنند که در صورت تداوم این امر می‌توان مراکز درمانی را به یکی از کانون‌های پرخطر ابتلا به ویروس کرونا دانست.

از طرفی از مسئولین نیز انتظار می‌رود درمورد حضور به موقع پزشکان و کادر درمان در مراکز درمانی نظارت کافی را داشته باشند و با توجه به خطر تبدیل بیمارستان‌ها به کانون‌های ابتلا به کرونا، نهایت توجه در این زمینه انجام شود تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در معرض چنین خطری قرار نگیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید