10:34|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مهر 1399 - 08:28
کد خبر: 15108
یادداشت

نمایش مرگبار کرونا در آذربایجان‌غربی

با آغاز سرما و فرا رسیدن فصل ویروس آنفولانزا و شباهت های این ویروس با کرونا ، مردم باید بیش از پیش به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نمایند.
نمایش مرگبار کرونا در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه همکاری مردم در جهت پیشگیری از ویروس کرونا کمی کاهش یافته و این اتفاق خود باعث افزایش بروز بیماری و میزان بستری در بیمارستان ها خواهد شد و سیستم درمانی را دچار مشکل می کند. 

در حال حاضر با روند روبه افزایش این بیماری در سطح استان روبرو هستیم؛ در این شرایط استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی از مهم ترین عوامل پبشگیری از کرونا می باشد که متاسفانه در مراکز بزرگ خرید مثل بازار، پاساژها، فروشگاه ها، شرکت های خصوصی و حتی ادارات دولتی، وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی ها و اتوبوس ها رعایت نمی شود و این خود، هشداری جدی برای مردم وگسترش بیماری می‌باشد.

شهروندان باید سعی کنند از ترددهای غیرضروری در سطح شهر و مراکز عمومی پرهیز و تا جایی که امکان دارد بحث فاصله گذاری را رعایت کنند تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

در واقع اگر خود مردم رعایت نکنند و در این زمینه همکاری ننمایند قطعا با بحرانی جدی مواجه خواهیم شد و ممکن است ضربات اقتصادی، اجتماعی و از همه مهم تر جانی زیادی برای مردم داشته باشد.

همواره مهمترین توصیه کادر درمان و پزشکی به مردم مشارکت و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و همچنین رعایت اصول بهداشتی است که بارها از طریق رسانه ها آموزش داده شده است و باید حتما آن را جدی بگیرند تا آنها هم به سهم خود در کاهش این ویروس منحوس نقشی ایفا کرده و به نوعی کمکی برای کادر درمان و همچنین نجات جان عزیزان خود باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید