23:45|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1399 - 11:33
کد خبر: 15099
یادداشت:

حال و روز نامناسب دنیای بازی ارومیه

چند سالی می‌شود که دنیای بازی ارومیه در وضعیت نامناسب به سر می‌برد و عدم رسیدگی مسئولین به این مسئله و وعده های پوچ و توخالی آنها مردم را بیش از پیش ناامید کرده است.
حال و روز نامناسب دنیای بازی ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه داشتن وسایل و امکانات تفریحی در شهرهای مدرن، جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن و شهری شده است. این امر تا حدی برای جوامع عصر حاضر مهم است که مسئولان مرتبط با این موضوع حاضر به سرمایه گذاری‌های کلان در جهت رضایتمندی شهروندان و صد البته درآمدزایی برای زیرمجموعه خویش هستند.

ارومیه به عنوان یکی از شهرهایی که به تازگی و با آغاز روند توسعه ای جدید می‌خواهد در بین دیگر شهرها خود را نشان داده و طعم پیشرفت را حس کند، در این خصوص دارای معضلات و مشکلات زیادی است که همت تمامی مسئولان این شهرستان و همچنین استان را می طلبد.

همتی که باید علی‌رغم وعده های مسئولین به صورت فوریتی مدنظر قرار گرفته تا رضایت شهروندان در این خصوص جلب و ارومیه ای ها مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت خود داشته باشند.موضوع امکانات تفریحی و تفرجی مانند شهربازی در ارومیه بحث تازه ای نیست.

موضوعی که چندین سال و نزدیک به چند دهه ذهن ارومیه ای ها را در این خصوص به خود مشغول کرده و تنها هر از گاهی شاهد مصاحبه های بی اثر مسئولان مربوطه هستند که قول مساعد برای ساخت و راه اندازی اینگونه مکان‌ها می دهند اما در عمل هیچگونه اقدام خاصی صورت نمی‌پذیرد.

مجموعه ای که هزینه های زیادی برای آن صرف شده و جایز نیست در نبود امکانات که به واسطه عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی و شهرداری همچنان تعطیل و مخروبه بماند.

در هر حال این موضوع و همچنین احداث شهربازی جدید یکی از مطالبات مردم ارومیه است. هرچند که در گذشته مسئولان این شهر بر اجرایی کردن طرحهای ارائه شده تأکید و تاریخهایی برای اتمام پروژه های احداث شهربازی تعیین کرده اند، اما همه مان شاهد عملی نشدن آن طرحها در آینده ای نزدیک هستیم، هرچند که امید داریم به وعده های خویش عمل کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید